Технологията на Porsche (KERS) беше монтирана за първи път на болидите на фирмата от F1. За разлика от тях обаче, при другите модели на Porsche енергията няма да се натрупва в акумулаторите, а ще отива в специален маховик, който ще помага за увеличаване на динамичните характеристики на колата, като ще се активира чрез натискането на бутон в интериора.

Маховикът ще се монтира между скоростната кутия и двигателя, а това принуждава конструкторите да увеличат разстоянието между осите при новия 911 с около 100 мм. Това ще увеличи и дължината на каросерията с около 70 мм.
Новата система KERS няма да увеличи теглото на автомобила, защото в конструкцията на новото поколение на Porsche 911 ще има повече елементи от свръх леки материали.
Така базовата модификация на автомобила ще има собствено тегло с около 45 кг. по-ниско от сегашното (1525 кг.).
Системата KERS с маховик вече се монтира на състезателния Porsche 911 GT3 R. Той е с двигател имащ 6 цилиндъра и обем 4.0 литра с мощност 470 к.с. и два електромотора по 70 kW задвижващи предните колела.
Очаква се новата генерация на 911 да е с ново задно окачване и нов базисен двигател. Сегашният агрегат с обем 3.6 литра ще бъде заменен от такъв с обем 3.4 литра, също с 6 цилиндъра, като ще има мощност от 350 к.с. (с пет повече от сегашния). С новият двигател автомобилът ще ускорява от място до 100 км/час за 4.8 секунди и ще има максимална скорост от 289 км/час.
При версия Carrera S модернизираният двигател с обем 3.8 литра ще бъде с 15 к.с. повече (400 к.с.). При него ускорението от място до 100 км/час е за 4.5 секунди, а максималната скорост 302 км/час.
Световната премиера на новата генерация Porsche 911 ще бъде през септември на автомобилния салон във Франкфурт.


2