От фирмата са решили да построят два нови завода за сглобяване на автомобили в някои от развиващите се пазари. На годишното общо събрание на акционерите в Мюнхен, шефът на BMW Норберт Райтхофер (Norbert Reithofer) представи план за експанзия на фирмата.

В момента Баварската фирма търси подходящ терен за свой завод в Бразилия. В същото време, сега става ясно, че фирмата търси най-подходящото място и за втори завод, който ще бъде в Русия, Индия, Корея или Турция.
Доскоро за BMW развиващите се пазари бяха BRIC (Бразилия, Русия, Индия и Китай). Сега за BMW развиващите се пазари вече стават BRIKT, (Бразилия, Русия, Индия, Корея и Турция). Китай вече има доста развита автомобилна индустрия и за него не се говори като развиващ се пазар.
На общото събрание на акционерите е било решено да се дадат бонуси на работниците за успешната минала година, като те средно ще получат по 5 840 евро (това е 1.6 месечни заплати).
Целта за продажба на над 1.5 милиона автомобила през тази година беше запазена. Толкова висок резултат групата BMW (включваща също Mini и Rolls-Royce), постигна и през 2007 година, когато продаде 1 500 678 автомобила по света.


1