IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Лекотоварен БГ електромобил

Показаха го в Ловеч, правят го в Лом.

Лекотоварен БГ електромобил

Напоследък пишем все по-често за автомобили създадени у нас. Днес също имаме новина за родното автопроизводство, макар този път да става дума за лекотоварна машина.

Определено подобно возило няма да представлява интерес за повечето автоманиаци, но вероятно ще привлече вниманието на бизнеса.

Автомобилът е български, произведен от Di-Ven, а моделът е Pony 01. Возилото разчита на напълно електрическо задвижване и е пригоден за градско движение, като има товароносимост един тон. Предназначен е за превоз на малки товари, зареждане на магазини и пазари, извършване на различни услуги по домовете.

Максималната му скорост с товар е 30 км/час. Пробегът му със заредена батерия е 50 км, а времето за зареждане е шест часа.

Цената на този вид електромобил е около 10 хил. евро, а от началото на годината в Лом са произведени пет пробни камиончета.

0 от 500
  • #17
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Браво българи, българи - юнаци с накривени калпаци. Най-после и ние да направим нещо, страхотен дизайн, успех на ел. въшка и то товарна. Маууу Цане голем успех, а като почне и Ловеч да произвежда ония суперавтомобили ще станем световна автомобилна сила.
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Ime ( преди 14 години )
    Мен пък ми харесва..което е странно..с тези ръбати форми и прави ламарини...но пък има някакъв си свой дух...А иначе в Испания /тук живея, затова давам като пример/ се карат доста коли като тази /бензинови ест./ от Чистота например. С тях ходят и обират кошчетата по центъра, а и магаазините като затварят оставят пред вратите си найлонви пликове с ***.Отделно за големи заводи за превоз между отделните цехове, слънчеви и вятърни ел. централи за оглед на техниката...Възможности доста.
  • #15
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Оги ( преди 14 години )
    Просто не мога да си представя кой мозък на авто-дизайна го е нарисувал?! Може да е взел на сина си рисунки който е в дет.градина и да ги е представил като авторски творения!!! Имам много въпроси относно тоя сандък, ама защо са похабили материала?!
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Fenix ( преди 14 години )
    И преди имаше такива машинки, но бяха оранжеви и ги ползваха както каза колегата по-долу в казарми, заводи и т.н. И аз съм карал веднъж такава обаче и тогава и сега дизйна явно е бил последна грижа за производителя. Вярно е че са за работа обаче можеха все пак малко да ги пипнат откъм външен вид. А и 30км/ч за града наистина са малко
  • #13
    10 rate up comment 1 rate down comment
    IMC ( преди 14 години )
    Супер е машинката, не знам в България до колко ще има приложение,но по целия свят такива машинки се ползват в големите градове за доста неща почистване, зареждане на магазини и автомати, поставяне на временни знаци и заграждения и т.н. Дано да им потръгне да създадът малко работни места в Лом.
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    За Фидосова ще има екземпляр с една седалка и подсилено окачване. Но пък, ако е на метан ще е по-мощно. Справка- виж долния пост.
  • #11
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Това да го направят в пътнически вариант и да ги направят официален превозвач на *** в парламента. Поне за едно нещо да служат за пример мазните ***. А на метан, ако го направят- още по-добре! Ще се захранва директно от калоричните им пръдни!
  • #10
    2 rate up comment 7 rate down comment
    БББ ( преди 14 години )
    Скоро не бях виждал по грозно нещо. Предполагам че и в Индия няма да проявят интерес към подобно недоразумение наподобяващо трикрил гардероб с фарове качен върху ролкови кънки . Може да се засили интереса ако се демонтира изключително грозната отвън кабина което ще намали челното съпротивление и производствените разходи и същевременно ще увеличи пробега и максималната скорост. Шофйорската седалка трябва да се премести по средата че в момента шофьора дебалансира калпаво изглеждащата конструкция.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ей на оня с вратовръзката, направо му отива. Чудя се, дали ще се качи втори път.
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Това ако го бяха представили през 1960 година, щеше да грабне окото. В казармата имахме такова. Ставаше за разнасяне на товари, че и хора по летището. Като свърши тока, все се намира някой да го изтегли :P