IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ще има серийна версия на Sesto Elemento

Lamborghini ще прави серийно показаната в Париж концепция Sesto Elemento.

Ще има серийна версия на Sesto Elemento
Стана ясно и това, че цената на модела ще бъде около два милиона евро. Шефът на Lamborghini Щефан Винкелман отказа да обяви официално за серийното производство на новия модел, но други източници от фирмата заявяват, че Sesto Elemento е вече в напреднал стадий на разработка.
 
 
Винкелман все пак пояснява, че Sesto Elemento ще ускорява от място до 100 км/час за не повече от 2.5 секунди, време по-добро от постигнатото от Bugatti Veyron Super Sport с мощност 1183 к.с.
 
Знае се и двигателят който ще се монтира на новия супер модел на Lamborghini – V10 с обем 5.2, една модифицирана версия на двигателя на Gallardo.
 
 
Sesto Elemento ще бъде с изключително ниско собствено тегло, като Винкелман заявява, че автомобилът ще тежи под един тон. За да бъде толкова лек, бъдещият модел ще се прави в пистово изпълнение, т.е. без редица системи за комфорт.
 
 
Дъхът ще спира не само от динамиката на Sesto Elemento, но и от неговата цена. Винкелман заяви, че ако се прави серийно, Lamborghini Sesto Elemento ще бъде произведен в серия от не повече от 20 броя.
 
Предварителната цена за която се говореше (около 1 млн. евро), сега обаче се е удвоила и вече е два милиона евро. Тази цена едва ли ще спре фанатичните фенове на състезателните модели на Lamborghini.
 
Да напомним, че серия от 35 броя от друг суперавтомобил, Reventon, произведен на базата на Murciélago, бяха разпродадени за една седмица, въпреки цената надхвърляща 1 милион евро.
 
 
Сега най-вероятно това ще се случи и с новия супер модел на Lamborghini, най-високотехнологичният, най-бързият и изглеждащ най-лудо модел в 48 годишната история на фирмата.
0 от 500
  • #6
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Гледам го и все за СТЕЛТ си мисля. Страхотен автомобил! Има всички предпоставки за по-добри показатели от Вейрон. При тази цена, наистина трябва да го направят по-добър. Не съм кусурджия, но забълязах, че чистачките много нелепо му стоят. Ако ги скрият, ще е по-добре за визията и за обтекаемостта. Е, наживо едва ли щях ги забележа...СТЕЛТ!!!
  • #5
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ееее Сашко тъкмо се похвали че има Паджеро и ти веднага го отряза.Горкия Сашко не знае а може би не иска да знае за Discovery и Range Rover защото спрямо тях Паджерото просто пада в канала.М/у другото знаете ли какво означва Pajero на Испански.Значи- ***,хомо,***.
  • #4
    10 rate up comment 1 rate down comment
    selska ninja 2 ( преди 13 години )
    neveroqtni sa ot Lambo ,no spored men tova nesi zaslujava 2 miliona evro :(AVENTADOR e mn po -eftin i smislen i krasiv
  • #3
    18 rate up comment 0 rate down comment
    kiro666 ( преди 13 години )
    И сега да ти кажа Сашо, Ламборджини имат не един и два модела със задвижване 4х4. Целта, обаче не е прходимост, защото това е спортен автомобил. Целта е максимално много въртящ момент да се предаде. И едва ли някой разумен човек ще изкара Ламбото, по кален терен или през зимата.А що се отнася до твоето Pajero, то едва ли има по-добри Оф Роуд способности от LR Discovery 3/4 или Range Rover - и дори коли като тях понякога имат нужда от лебедка.ТАКА, ЧЕ като не разбираш не пиши.
  • #2
    9 rate up comment 3 rate down comment
    kiro666 ( преди 13 години )
    Колата е страхотна и сигурно скоро ще я пускат в продажба, щом дават детайлна информация. Определено в стила на Ламбо, а с тегло под 1000 кг сигурно управлението ще е невероятно. Забелязал съм, обаче, че в Топ Гиър стандартните версии на Ламбо возят много по-твърдо от конглокенцията. Ако сега го направят "без редица системи за комфорт" - ще посъветвам бъдещите купувачи - КАЛЯВАЙТЕ СЕ :)
  • #1
    5 rate up comment 36 rate down comment
    Сашо ( преди 13 години )
    това на последната снимка,червеното отдолу да не е лебедка - като закъса в снега.На коли като моята (Митсубиши Паджеро) не им се налага да ползват подобни екстри,защото имат 4х4.