fallback

Jaguar атакува BMW 3

Да се готви BMW M5.

Jaguar съобщи за редица нововъведения при моделите си, които ще им помогнат при борбата с конкурентите за напред. Четирицилиндров дизелов двигател за XF и задвижване към четирите колела за XJ, ще бъдат в основата на плана за отмъкване на клиенти от немските марки.Както изглежда обаче, освен нововъведения за настоящите си модели, Jaguar готви и изцяло нови такива.Става дума за дълго коментирания конкурент на 3 Series, който по последна информация ще се казва XS. Този модел беше потвърден лично от бранд директора на марката, който заяви, че за да бъде успешен конкурент на луксозните европейски марки, Jaguar трябва да играе на всеки фронт.И като стана дума за атака на всеки фронт, сигурно се чудите, дали и с какво английската марка ще предизвика возила като BMW M5 и Mercedes-Benz E63 AMG.Срещу тях ще се изправи горещ вариант на XFR (на снимката), за който се твърди, че ще получи оборудване подобно на това при XKR-S. Очакванията са суперседанът да разполага с мощност от около 550 к.с.Очаквайте развитие по темата.

Тагове:
fallback
  • #105
    BB ( преди 13 години )
    @BGRS-pochvash da prekalqvash priqteliu, kolkoto i da si gi povtarqsh sam tvoite teorii, mai i ti samiq ne si vqrvash. Prosto se opravdavash pred samiq sebe si che cql jivot nqma da karash nishto poveche ot edna jenska supunerka s pikliv 1.4 dvigatel i ruchki na prozorcite. Haresvash si kolichkata, losho nqma, obache ne se izlagai i priemi che ima hora s drugi vkusove i razbiraniq...
  • #104
    ( преди 13 години )
    Колкото и да се чудиш, няма да можеш да си отговориш. Не си от нашата порода. Сори!
  • #103
    Анонимен ( преди 13 години )
    HAHAH... Kato gledam kakwi kenefi karate se chudq shto se habite da komentirate
  • #102
    ( преди 13 години )
    BGRS,колегата ти най-вероятно кара 124, бензин,4-степенен автомат. Моята е 210, 2,2ЦДИ, по-новата версия на 5-степенния автомат, с възможност за ръчно превключване.Излезе ми около 6000. Има абсолютно всички екстри за модела, плюс кожа, панорамен люк, трансформация на задните седалки в детски...Имаше дребни забелешки по ходова част и външен вид, но за мен не беше проблем да ги оправя. С тези пари можех да направя първоначална за нов автомобил, но мисълта за вноските още 2-3 години ме разубеди...
  • #101
    @ ( преди 13 години )
    Toi si me4tae za Fokus,kara Eskort ili Siera, po-dobro ot i30 niama,pitite jenami?
  • #100
    A3 ( преди 13 години )
    BGRS-noviq Focus e po-siguren ot W124,no ot nov Mercedes nikoga-tiq izbroeni sistemi gi ima o6te na C klasata ot 2007 godina,taka 4e ne Ford otkriwa toplata woda.A kolkoto se otnasq do sigurnostta na 10 godi6en Benz-predi wreme pri dvoreca w Sofiq ima6e parkirani blusnati koli za eksponati-wsi4ki bqha sma4kani do neuznwaemost,samo 1 E klasa be6e sma4kana,no kupeto be6e nepokutnato.A twoq Focus sled 10 godini 6te e pred polurazpad.
  • #99
    Анонимен ( преди 13 години )
    Kato, sabere6 tolkova pari,druga pesen 6te zapee6,toest nikoga.
  • #98
    Анонимен ( преди 13 години )
    И все пак ще предпочета това горе на снимката.
  • #97
    BGRS ( преди 13 години )
    A3, продължаваш да пишеш глупости. Прочети за новия Фокус - 13 електронни системи за сигурност може да се поръчат и то не на космически цени. Сега ще изброя някои от тях. Разпознаване на пътни знаци, автоматично паркиране, сигнализация, когато в мъртвата зона има автомобил, радар за поддържане на зададена скорост и автоматично спиране на колата, когато водачът не реагира навреме, следене за посоката на движение, като при отклонение има опция или воланът да вибрира или да върне автомобила автоматично, система за предупреждение при умора на водача, активно окачване, завиваща задна ос, която подобрява сцеплението в завой, въздушни възглавници за всички места, включително за коленете, автоматични дълги-къси светлини и такива за завой, автоматични чистачки и какво ли още не, свързано с безопасността при пътуване. Освен това купето е по-издръжливо на усукване 15 % спрямо стария модел. Това се постига с нова конструкция на каросерията, нови материали, които омекотяват ударите от окачването и намаляват шума в купето при движение. Като добавим Power Shift трансмисията с два съединителя, турбомоторите с променливо газоразпределение и директно впръскване на горивото, тоя автомобил може да се движи на върха на въртящия момент още малко след празния ход на мотора. Това подобрява отново безопасността, защото ако настъпиш *** на газта при 1500 об/мин, биваш катапултиран при всякаква ситуация. Колко по-сигурна искаш да бъде една кола? И дали един 10 годишен Мерцедес е по-сигурен?
  • #96
    BGRS ( преди 13 години )
    Ако не е тайна, за колко взе тоя Бенц? Сигурен съм, че при една добра лизингова схема, би могъл да вземеш и нова кола. Е, няма да е МБ, но би могла да бъде сигурна колкото него. А що се отнася до големината, за източните пазари има достатъчно големи лимузини на ниски цени. Имам колега в моята смяна, който е с МБ Е-класа комби, но неговият е на двайстина години. Автоматик, гори над 15 на сто и вози детето на детска градина. Няма да ти казвам каква заплата взема - 600-700 лева. И защо тоя Бенц?
fallback
Последни