fallback

Jaguar атакува BMW 3

Да се готви BMW M5.

Jaguar съобщи за редица нововъведения при моделите си, които ще им помогнат при борбата с конкурентите за напред. Четирицилиндров дизелов двигател за XF и задвижване към четирите колела за XJ, ще бъдат в основата на плана за отмъкване на клиенти от немските марки.Както изглежда обаче, освен нововъведения за настоящите си модели, Jaguar готви и изцяло нови такива.Става дума за дълго коментирания конкурент на 3 Series, който по последна информация ще се казва XS. Този модел беше потвърден лично от бранд директора на марката, който заяви, че за да бъде успешен конкурент на луксозните европейски марки, Jaguar трябва да играе на всеки фронт.И като стана дума за атака на всеки фронт, сигурно се чудите, дали и с какво английската марка ще предизвика возила като BMW M5 и Mercedes-Benz E63 AMG.Срещу тях ще се изправи горещ вариант на XFR (на снимката), за който се твърди, че ще получи оборудване подобно на това при XKR-S. Очакванията са суперседанът да разполага с мощност от около 550 к.с.Очаквайте развитие по темата.

Тагове:
fallback
  • #125
    A3 ( преди 13 години )
    To i moito A3 2008 ne dawa nikakwi defekti,ama to wse pak kola do 10 godini ne bi trqbwalo da dawa seriozno problemi.
  • #124
    BGRS ( преди 13 години )
    Благодаря за вниманието.
  • #123
    BGRS ( преди 13 години )
    Добре де, така да е. И на мен не ми харесват дръжките на вратите отвътре. На стария модел са удобни, но на новия не според мен. Но има различни нива на оборудване. Фиеста е автомобил, направен да бъде евтин. Той не е конглокент на А1, Mini или DS3. Щом искаш повече лукс, влизай в новия Фокус. Ха, ха. Там има 7 цвята на осветлението в купето нощем. какво ще кажеш а? Интересното за мен е друго. Половината от тестващите журналисти определят материалите в Мондео, Фокус, че и Фиеста като качествени. Другата половина ги определят като по-зле от някои конглокенти. Никой обаче не поставя Форд на последно място по тоя показател. Единствено *** Motor при тестовете на Grand C-Max бяха разочаровани от качеството на сглобка в испанския завод. Чудя се, защо Форд не си взеха поука от прекалено лошите заводи в Испания. И предната Ка и Галакси бяха пълен провал! Преди това в Испания се произвеждаше и Фиеста от осемдесетте и деветдесетте. Пак провал. Сега се произвежда и новата там. Хубавата новина обаче е, че в България се внасят от Кьолн, а не от Сарагоса. Мързеливите испанци ще провалят усилията на европоейското подразделение на Форд. И няма нищо чудно, след като половината български емигранти са се навряли в най-мързеливата Европейска държава след Гърция Испания. Така, че за много неща си прав A3. Обаче не си прав за това, че Форд не се променят. След 1999 година и по-точно след Фокус 1, надеждността на автомобилите се подобри и то доста, а качеството на материалите също, макар и по-малко. Дори в дългосрочен план Форд не са толкова зле. Прав си, може би съм пристрастен, обаче моята кола не ми дава никакви поводи да я плюя. Далеч съм от мисълта, че е идеалната кола, щото аз съм човек, който смята, че новото е по-добро от старото и че една вече 5 годишна кола , концепцията на която е от преди 9 години, е вече морално остаряла. Вози твърдо, разходът на гориво вече идва висок, а и в нея липсват много неща, свързани със сигурността. Това се чувства много добре, ако след като си карал новия модел, седнеш в стария. Предполагам, при повечето марки е така, но при Фиеста е особено осезаемо. Старата Фиеста единствено може да се сравнява с новата по превземането на завоите и по мястото на задните седалки. По всички останали показатели е пълен шит. Ако сега си купувах нова кола, в никакъв случай не бих предпочел Фиеста като моята, та ако ще и от 2008 година да е. Причината е, че има много по-добри автомобили от нея, а когато става въпрос за покупка, аз винаги се хвърлям на по-доброто, та ако ще да е три пъти по-скъпо. Точно затова и споря с вас за 10 годишните автомобили. На езика ми бе да ги нарека бангии, но няма да го направя, щото сегашните автомобили държат много. Е, поне повечето де. Проблемът не толкова в това, дали една стара кола излиза евтина, а в това, какви чувства предизвиква в мен. Ако в нея сядам с отвращение, защото все още има дъх на дърта ***, не благодаря! И ако всеки път се питам, дали аджаба тая кола не е на 500 000 км, а не на 150 000 както пише и дали нещо няма да изхвърчи на пътя, пак благодаря! Карал съм такава и знам какво е да хвърчиш с мисълта, че си безсмъртен. То иначе изобщо не би седнал човек в нея де!
  • #122
    A3 ( преди 13 години )
    To puk ostawa6e i da skurca-stawa duma za fugite,koito se wijda kude e pestqno-ta novata Fiesta dori nqma metalni drujki na wratite-bahti i izlagaciqta naprawo.A kolkoto do Benz-E klasa W211 be6e na 3to mqsto po nadejdnost spored statistika na Autobild (100 000 km test),a i ne gowori za Benz,za6toto dosta W124-ki i 123-ki se dwijat,dokato stari Ford-ove po4ti nqma.Tova e istinskiq pokazatel za nadejdnost.
  • #121
    БГРС ( преди 13 години )
    Ама ти изобщо запознат ли си с това, какво има във вратите? Какво имаш предвид под "ниско качество" - лоша изработка или ниска надеждност? Ако имаш предвид надеждност, никак, ама никак не си прав. Ако обаче говориш за качеството на сглобка, там може да имаш някакво право да говориш за това, защото явно четеш немски списания. Реално обаче аз не останах с такова впечатление от тестове на новите модели Форд. Не забелязах нещо да скърца при движение или при натиск с ръка. Чел съм всякакви тестове за Форд от различни списания или сайтове. Половината казват, че изработката е много добра, другата половина недоволстват от някоя друга неравномерна фуга. Сещам се обаче за 100 000 км-вия тест на Пасат в Ауто Билд. Там много хубаво го казаха журналята Пасат е с променливо качество на изработка или изобщо нищо не скърца или колата още малко ще се разпадне. След като това важи за един от най-важните конглокенти на Форд, може ли да искаме всичко да е идеално? Не ми да вай за пример Мерцедес, защото пък точно Мерцедес бе най-оплюваната премиум кола от немските журналисти през последните 10-15 години. БМВ бяха в същото положение преди 10 години, но сега са много по-напред спрямо конглокентите си. Колите им са надеждни с отлично качество. А за Мерцедес бих ти препоръчал да погледнеш последните статистики на TUV. Срамота е една S-класа едва да влиза в топ 100! Повечето Фордове са пред Мерцедес. Няма какво повече да говоря за тия две марки, които реално не са конглокенти никъде другаде, освен в България. Тук се чудим дали да залагаме на име или все пак да караме нова кола, та била тя Форд, Опел, Фолксваген, Тойота или Фиат. Никой от вас не може да ме убеди да взема 10 годишен Мерцедес на 180 000 км, вместо нова кола за 20-25 бона, та било то и на изплащане. Няма никаква гаранция, че тоя Мерцедес не е примерно на 500 000 км. Няма гаранция и дали не се е въртял през таван. Никой не може да ти каже какво ще му се счупи след 100 км. А като се счупи...мамицата ми ще разплачат в сервиза. Сори колега, ти знаеш цените.
  • #120
    BGRS ( преди 13 години )
    Ама ти изобщо запознат ли си с това, какво има във вратите? Какво имаш предвид под "ниско качество" - лоша изработка или ниска надеждност? Ако имаш предвид надеждност, никак, ама никак не си прав. Ако обаче говориш за качеството на сглобка, там може да имаш някакво право да говориш за това, защото явно четеш немски списания. Реално обаче аз не останах с такова впечатление от тестове на новите модели Форд. Не забелязах нещо да скърца при движение или при натиск с ръка.
  • #119
    A3 ( преди 13 години )
    Vsi4ki znaem,4e ima6 Fiesta i si super pristrasten kum dadenata marka-Ford.Samo,4e jalkite ti opiti da izkara6 taq marka nai-dobrata ne minawat.Tova e 1 obiknovena marka za obiknoweni hora-ne predlaga ni6to wpe4atlqwa6to za cenata si.I DA NOV FOCUS SUS SIGURNOST E PO-NESIGUREN OT C,E ILI S KLASA MODEL 2006.SAMO KATO WLEZE6 WUTRE I WIDI6 WRATITE,KOITO NE PRILI4AT NA KA6KAWALENITE NA NOV FOCUS I TI STAWA QSNO,4E NE E PESTENO OT METAL ZA ZA6TITA.A I BENZ IMA PRE-SAFE SISTEMA.
  • #118
    A3 ( преди 13 години )
    Tova,4e Ford e zakleimen kato niskoka4estwena kola ot powe4eto hora si ima logi4noto obqsnenie-prosto niskoto ka4estwo na dadenata produkciq.Ti se opitwa6 da ni wtulpi6,4e novite Ford-ove sa super,no sa super srawnenie s koq marka-Tata naprimer?Doluizbroenite extri gi ima w mnogo marki ot izwestno wreme(VW ot nqkolko godini predlagat DOWNSIZING,nowiqt Passat ima si4ki extri ot po-gorniq klas-ot fintiflu6ki do radari i avto spirane)
  • #117
    ( преди 13 години )
    Аз нямам претенции моята десетгодишна кола да има повече системи за активна или пасивна безопасност. Просто разполагах с тази сума и съм убеден, че за нея успях да купя кола, която ме задоволява във всяко отношение. Истината е, че ако имам пари за чисто нов Фокус, с парите бих си купил две-три годишен МБ. Както и ако имам пари за чисто нова Тата, бих си купил две годишен Форд....:)))
  • #116
    BGRS ( преди 13 години )
    Колеги, извъртате нещата. Ако съм казал нещо за Фокус, го казах заради факта, че тая кола има всички системи за сигурност, които в момента на пазара. Не съм съгласен, че един Мерцедес E-klass от 2000 година е по-сигурна кола от чисто нов Фокус. Само системата за автоматично спиране е достатъчна, да сложи Фокус пред десет годишен Мерцедес. Така е, тия системи ги има от няколко години в по-високите класове, но специално радарната система за пълно спиране бе въведана от Волво, когато бе под опеката на Форд. И все пак ми се ще да попитам колегата с Мерцедес. Какви системи за сигурност притежава 10 годишната му кола? Защото тук говорим за семейна, а не гъзарска кола. Там не важи правилото Форд е ***, БМВ става. Защо някои от вас не могат да преглътнат факта, че новите модели са по-добри от старите, а понякога и от тия на конглокентите? Знаете си едно форд е *** и това е. Ами ставате смешни с твърденията си. Видели сте пред блока една Сиера и един Ескорт и вече това е най0ръждивата кола.
fallback
Последни