Малко известен в Европа е фактът, че гигантът GM има клон и в Австралия, който произвежда популярните там автомобили Холдън. През далечната 1953г. Холдън ФДжей беше автомобилът поставил Австралия на колела.
Сега Холдън събуди интереса към себе си не само в Австралия като представи Холдън Ефиджи - невероятно мощен автомобил с двигател с 645 к.с. Дизайнерът на Холдън Ричард Фериацо отдавна мечтае за Ефиджи, като първите щрихи на новия автомобил са положени още през 1989г. В пълната си красота моделът се появи 16 години по-късно. Колата носи основните белези на дизайна в автомобилостроенето от 50те-60те години. Предницата на пет метровия автомобил има "зъби" даващи й хищния образ на акула.
Кабината е ниска с намалени до възможния минимум размери на страничните стъкла. Фаровеге с LED диоди дооформят агресивния вид на автомобила. Импозантния вид на Ефиджи се подсилва от силно издължената задница имаща малко закръглено стъкло. Колелата са огромни - предните са 20 цолови а задните 22 цолови. Изобщо формата на австралийската акула кара повечето съвременни автомобили да изглеждат обикновени.
Интериорът е изграден също в ретро стил. Много детайли от него са оцветени с лака на купето. Разбира се не липсват хром и стомана. На таблото за управление преобладава огромният кръгъл дисплей, в който са комбинирани скоростомер, оборотомер и другите необходими индикатори. Правят впечатление и овалните педали за управление. Кокпитът обаче несъмнено принадлежи на ХХІ век. По средата е разположен огромен дисплей, който работи с допир.
Вратите се отварят сами, когато до колата се приближи собственикът със съответния чип в джоба. Седалките са с оригинална форма и изключително удобни, като от фирмата са ги нарекли "tombstone" или надгробен камък заради своята масивност и тежест. Дългото 516.2 см купе е на въздушно окачване, което дава възможност да се мени разстоянието да пътя. При паркиране колата почти "ляга" само на 27 мм. от пътя. Холдън Ефиджи е широк два метра без един милиметър.
Не помалко чудо представлява моторът на колата - шестлитров, осемцилиндров турбобензинов агрегат. Максималната мощност от 645 к.с. се достига при 6400 оборота в минута.