fallback

Това е новият Chevrolet Colorado (Обновена)

General Motors показва първите официални снимки от новото поколение на пикапа Chevrolet Colorado.

Световната премиера на концепцията, която разкрива следващото поколение пикап от среден клас на Chevrolet, е само след 4 дни в Банкок, Тайланд, където автомобилния салон ще бъде открит на 26 март и ще продължи до 6 април. Вече е известно, че пикапът ще бъде с дизелов двигател с обем 2.8 литра и ще има система за предаване на движението към четирите колела. Не се дават никакви подробности за характеристиките на този агрегат, като от компанията казват единствено, че двигателят е високоефективен и предлага широк диапазон на въртящия момент, осигуряващ отлични товарни характеристики и прикачни възможности. Стана ясно също така, че концептуалният Chevrolet Colorado е оборудван с каросерия с удължена кабина, монтирана върху висока рама и задвижване на четирите 20 цолови колела с гуми за пресечен терен. В интериора отриваме типичното за новите модели на Chevrolet арматурно табло, оформеното като двоен кокпит. Вътрешното осветление е в ледено син цвят, двата уреда на инструменталния панел са оформени в мотоциклетен стил, а седалките са тапицирани с двулицева кожена тапицерия. Студийният модел разполага още с двузонова климатична система и 7-инчов LCD дисплей, чрез който се командва достъпа до интернет, навигацията, аудиоуредбата и телефонните функции. От GM съобщиха, че за премиерата на Colorado е избран салона в Банкок, защото именно в района на югоизточна Азия този вид автомобили се радват на растящо търсене и пазара придобива все по-голяма важност за производителите. От General Motors отбелязват, че сегментът на пикапите е достигнал 43% от общия обем на автомобилните продажби на територията на Тайланд. Colorado ще се предлага в продажбените центрове в Тайланд по-късно през тази година и ще бъде представен на останалите пазари през 2012 година.Сега актуалната версия на Chevrolet Colorado (на снимката долу) се появи на пазара през 2004 година. В САЩ се предлага във версии 4х4 или само със задно предаване и с три бензинови двигателя – четирицилиндров с обем 2.9 литра и мощност 185 к.с., с пет цилиндъра, обем 3.7 литра и мощност 242 к.с. и V8 с обем 5.3 литра и мощност 300 к.с. Произвежда се в завода Шривпорт в Луизиана и има цена започваща от 17 450 долара в САЩ.

Тагове:
fallback
  • #21
    Анонимен ( преди 13 години )
    Pozdravlenia za flyzepp, otgovora ti e iz4erpatelen i palen, niama kakvo da dobavia.
  • #20
    flyzepp ( преди 13 години )
    Здравей колега, 123. Силверадо-то е доста доста по голям. Сигурно има 40-50 санта повече в дължина. Силверадото се води full-size пикап. Колорадото е "mid-size" пикап. Т.е. не е наследник, а е в друг клас.Въпреки това, лично на мен този дезйн доста ми допада:)
  • #19
    123 ( преди 13 години )
    Това ако се явява някякъв наследник на "Силверадо" си е направо стъпка назад! Не ,че съм почитател на американските модели ,но излъчването на Шеви Силверадо и Додж Рам е много характерно и внушително! Приравняването на визията с тази на Каптива е доста глупав ход от страна на ГМ за техния модел!
  • #18
    18 ( преди 13 години )
    Не изглежда никак зле това Шеви.Все пак, ако трябва да си избирам пикап повече бих заложил на Toyota Hilux, Nissan Navara или Mazda BT-50, които са доказани бойци с по-добри двигатели и характеристики от Шевито.
  • #17
    Георги ( преди 13 години )
    Пикапа по го бива... ама онова дето приличаше на ван беше пълна ***!
  • #16
    Stefan ( преди 13 години )
    Отвратителен по американски
  • #15
    Анонимен ( преди 13 години )
    Primera mi s Fiat be6e zaradi proizvidstvoto mu v Meksiko, no moje i Smart kato primer, a za dvigatelia Cevito, po4ti vinagi podobni dvigateli gi nari4at arhai4ni,Amerikancite proizvejdat modeli po 30godini s edin motor i po4ti bez promeni, za primer Cevi AstroVan v koito po4ti ni6to ne se promenia-a inters kam takiva modeli ima vinagi; stranna rabota sa Amerikacite.
  • #14
    deadfox ( преди 13 години )
    Абе тия този двигател 5.3 V8 300к.с. докога ще го използват? Стар е като света и адски много харчи, и е с технологии от миналия век.
  • #13
    gigo ( преди 13 години )
    Нека ви светна, защото работя в бранша. Най- голямо влияние върху цената оказват качеството на използваните материали и количеството произведени автомобили. Ако Фиат 500 се произвежда с хромирани части и кожа и в серия от около 600-1000 на седмица а шевролета са само тенекии с плетки и се произвеждат 5000 на седмица то цената може и да се уеднакви. Да не говорим че за Фиат почти всички части се внасят от Европа, което ги оскъпява много.
  • #12
    Анонимен ( преди 13 години )
    V sa6tia duh, se6tate li se za modeli na Peugeot i Fiat malki pikapi v Arjentina i Brazilia biaha stra6no skapi v sravnenie s normalnite ili bazovi modeli, no tam se tarsiat.
fallback
Последни