fallback

Това е новият Chevrolet Colorado (Обновена)

General Motors показва първите официални снимки от новото поколение на пикапа Chevrolet Colorado.

Световната премиера на концепцията, която разкрива следващото поколение пикап от среден клас на Chevrolet, е само след 4 дни в Банкок, Тайланд, където автомобилния салон ще бъде открит на 26 март и ще продължи до 6 април. Вече е известно, че пикапът ще бъде с дизелов двигател с обем 2.8 литра и ще има система за предаване на движението към четирите колела. Не се дават никакви подробности за характеристиките на този агрегат, като от компанията казват единствено, че двигателят е високоефективен и предлага широк диапазон на въртящия момент, осигуряващ отлични товарни характеристики и прикачни възможности. Стана ясно също така, че концептуалният Chevrolet Colorado е оборудван с каросерия с удължена кабина, монтирана върху висока рама и задвижване на четирите 20 цолови колела с гуми за пресечен терен. В интериора отриваме типичното за новите модели на Chevrolet арматурно табло, оформеното като двоен кокпит. Вътрешното осветление е в ледено син цвят, двата уреда на инструменталния панел са оформени в мотоциклетен стил, а седалките са тапицирани с двулицева кожена тапицерия. Студийният модел разполага още с двузонова климатична система и 7-инчов LCD дисплей, чрез който се командва достъпа до интернет, навигацията, аудиоуредбата и телефонните функции. От GM съобщиха, че за премиерата на Colorado е избран салона в Банкок, защото именно в района на югоизточна Азия този вид автомобили се радват на растящо търсене и пазара придобива все по-голяма важност за производителите. От General Motors отбелязват, че сегментът на пикапите е достигнал 43% от общия обем на автомобилните продажби на територията на Тайланд. Colorado ще се предлага в продажбените центрове в Тайланд по-късно през тази година и ще бъде представен на останалите пазари през 2012 година.Сега актуалната версия на Chevrolet Colorado (на снимката долу) се появи на пазара през 2004 година. В САЩ се предлага във версии 4х4 или само със задно предаване и с три бензинови двигателя – четирицилиндров с обем 2.9 литра и мощност 185 к.с., с пет цилиндъра, обем 3.7 литра и мощност 242 к.с. и V8 с обем 5.3 литра и мощност 300 к.с. Произвежда се в завода Шривпорт в Луизиана и има цена започваща от 17 450 долара в САЩ.

Тагове:
fallback
  • #11
    ИТ ( преди 13 години )
    Не е нормално в държава като Тайланд почти половината коли да са пикапи.Всичко опира до акцизна политика. Дори в Германия има такъв данъчен номер - да регистрираш подобна кола като LKW /товарна/. Така данъка става символичен.Налагането обаче на подобни камиони като масов транспорт често води до използване на крилати ракети - преди в Ирак,сега в Либия.
  • #10
    ( преди 13 години )
    Работят, повярвай! Поледно работих в системата на МБ. Имам познати, които си купуват колите от Германия, защото в крайна сметка спестяват около 10-12 процента. А това като сума при една ЕС- класа са много пари!
  • #9
    Анонимен ( преди 13 години )
    V momenta se se6tam, 4e edin rusnak mi razkazva6e, 4e 6tial sam da si vnese opredelen model Subaru ot Kanada, tai kato v Rusia e mnogo po skap- vizira6e razlika ot 15000$ dolara, dali rabotiat s takiva golemi nadcenki.
  • #8
    ( преди 13 години )
    В смисъл, не че Фиат 500 е нещо невиждано, но представи си, че в един автомобил за рпъв път се вгражда нов мотор, нова АБС, нова ск. кутия, нови еърбегове.....Всичко това са адски много пари, които трябва отнякъде да се възвърнат....Да му е честито на крайния потребител! А като наплющиш и всички такси, данъци, акцизи, мита идр. за различните държави и ето ти малка количка за мноооооого пари!
  • #7
    Анонимен ( преди 13 години )
    Saglasen sam napalno, prosto primera mi be6e napalno slu4aino izbran model.Ni6to protiv.
  • #6
    ( преди 13 години )
    Не съм голям специалист, но донякъде мога да ти отговоря. Тук размерът не е от голямо значение. Разликата между тези два автомобила, за които говориш, е примерно 1 тон стомана, която струва 200 долара. Аз малко тъпо го обяснявам, но....Толемият процент от разходите се пада на разработката, производителността на труда, рекламата. Затова революционните модели са безумно скъпи- много пари за изследвания, много неща се правят първоначално на ръка, преоборудвана на заводи и маса пари за реклама.
  • #5
    Анонимен ( преди 13 години )
    Vinagi mi e bilo interesno, kak se obrazuvat cenite na avtomobilite, kakva 4ast ot tiah, kato sebestoinost; vlizat materialite, tehnologii ,zaplati i taka na tatak, primerno tozi pikap i Fiat 500 koito e mnogo po-malak?????? Niakoi ako znae, da me otvori kak stava tova (cenat na 500 6te e 15000$)
  • #4
    Анонимен ( преди 13 години )
    Po Diskavari vidiah cena 20000$ 25000$ za Mustang, a v sa6tnost cenata v USA e ot 17500$ ako izbere6 opredelen dilar, niamat stigane, ta ka 4e ne se u4udvam.
  • #3
    ( преди 13 години )
    Цената е супер! Проблемът е, че ако дойде у нас, такъв акциз ще му набият, че ще го платиш два пъти! Само като пример, преди време работех в системата на Форд. Цена на Мустанг ГТ, беше през 2004-5 година, у нас 96000 лева, а в САЩ- 26000 долара! Ееееех, Америка....
  • #2
    Анонимен ( преди 13 години )
    17450$, dobre li taka.
fallback
Последни