IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Световни премиери на салона в Шанхай

Най-големият автомобилен салон в Китай става все по-популярен и значим за автомобилните фирми по света.

Световни премиери на салона в Шанхай
Салонът е наречен Auto China, като се прави всяка година, но домакинството се разменя между Пекин и Шанхай. През тази година е ред на Шанхай.
 
Традиционно американските, европейските, японските и корейски фирми представят новите си модели в Женева, Детройт, Париж или Франкфурт. През последните години обаче, виждаме все повече значими световни премиери и в Китай. Няма да прави изключение и шоуто през тази година, което се открива в Шанхай на 23 април и ще продължи до 28 април.
 
 
Премиери в Китай ще има, въпреки, че салонът се покрива като време с този в Ню Йорк (22 април – 01. май). Една от най-интересната премиери очаквани в Шанхай е тази на малкия SUV Audi Q3. Това е отговорът на хората от Инголщад на BMW X1.
 
Компактният кросоувър ще използва платформата на VW Tiguan, като производството ще започне в завода на Seat в Марторел, Испания през втората половина на тази година.
 
 
Много голяма е вероятността в Шанхай VW да покаже новото поколение на New Beetle (но това може да стане и в Ню Йорк). Групата Фолксваген обаче, със сигурност ще използва салона в Шанхай за да представи марката Seat на китайския пазар. Този ход може и да се окаже спасителен за трудно справящата се испанска марка.
 
 
В Шанхай ще бъде премиерата и на 6-Series Coupe на BMW. На щанда на Баварската фирма ще бъде и хибридния 5-Series (plug-in hybrid), произведен в Китай и предназначен за китайския пазар.
 
Според най-нови информации, в Шанхай BMW ще покаже и пред серийната версия на BMW M5 Concept. Също пред серийна версия на новия A-Class вероятно ще покаже Mercedes-Benz, като серийната версия ще се появи през следващата година, като ще има версии с две и с четири врати.
 
 
Очаква се Citroen да изложи в Шанхай луксозната концепция DS9, която приближава концепцията Metropolis с още една стъпка до серийно производство.
 
Към всичко това трябва да прибавим и десетките китайски производители, които ще използват местния салон за да покажат настоящето и бъдещите си планове, за да се види, че шоуто в Шанхай ще бъде сред най-важните събития в световния автомобилен календар през тази година.
 
По предварителни данни, там ще видим около 60 световни премиери.
0 от 500
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Filibe ( преди 14 години )
    Тракия е гнусен панелен комплекс с още по-комплексирани хорица, които не виждат по-далече от панелките си!!!
  • #23
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Иво ( преди 14 години )
    как пък реши че тракия е беден квартал че не ми стана ясно :)) всички инвестиции са там хахах
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ko staa
  • #21
    6 rate up comment 5 rate down comment
    vel_co ( преди 14 години )
    Ситроен най-после правят нещо,което трябваше да направят преди години - луксозна "каляска". Мисля,че ще е хит в Китай. Струва ми се,че там не се робува на премиум-внушения,а се търсят истински стойности. А на разбирковците,които плюят,какво да им кажа? Аз карам истински,макар и стар Ситроен, а те - не...
  • #20
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "Българките са професионални златотърсачки", твърди моделът, носител на титлата "Мистър София" 2010 според вестник "Клюкарка".Според Елиян Георгиев, българските жени са много меркантилни. "За тях не е важно как изглеждаш, важно е да имаш пари. Като цяло обаче, обратно на очакванията ми бедните момичета от крайни квартали като "Хаджи Димитър", "Дружба" (София) и "Тракия" (Пловдив) имат твърде високо самочувствие на никакво покритие. Те са по-алчни от момичетата от престижните квартали, защото живеят в лишения и използват градския транспорт. Целта в живота им е да прилапат някой чичко-паричко и от тролея да се качат на BMW", твърди модела.Достоверност: 30%
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Koki, pak po4na da se izcepva6, be6e posprial, edna sedmica i sega pak, da ne se ka4i6 pak na Rovara, kato ti gledam "MOZAKA"na tam otiva6......daje i toi ti e mnogo.
  • #18
    6 rate up comment 5 rate down comment
    до Коки ( преди 14 години )
    Караш,на баба си шортите караш,казанлъшки ***!Всеки ден "караш" нещо различно.Ти си ***,но ние не сме!
  • #17
    29 rate up comment 8 rate down comment
    Коки ( преди 14 години )
    Ситроена е БРУТАЛЕН, а това че след 3-4 години няма да е като нов е НОРМАЛНО, защото ще бъде на 3-4 години, но няма да се женя за него...Пежо-Ситроен-Форд-Тойота за около 50,000 лева, карам го 5 години, навъртам около 150,000 километра и го продавам за 15,000... Изкарал съм му най-хубавите километри без да се занимавам със сервизи... А не да се радвам на 23 годишно Ауди или Мерцедес и да си мисля, че се возя в премиум автомобил... Само дето е последен сезон...
  • #16
    17 rate up comment 7 rate down comment
    4е4о ( преди 14 години )
    Citoen - a е просто невероятен, нямам думи, красив, стилен, просто искрено се надявам да почне серийното му производство, за да можем да му се радваме и на живо. Защото си мисля, че няма друга такава красива лимозина.....
  • #15
    15 rate up comment 6 rate down comment
    стинг ( преди 14 години )
    Ти от дъното едва ли го виждаш!