IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ДИЗЕЛОВИТЕ ХИБРИДИ ЩЕ СТАВАТ ВСЕ ПО-АКТУАЛНИ

Досега дизеловите автомобили бяха съперник по икономичност на хибридните коли с бензинови и електродвигатели. Сега на дневен ред е комбинирането на двата способа за икономия на гориво, за да се получи съвършения автомобил с малки разходи на гориво.

ДИЗЕЛОВИТЕ ХИБРИДИ ЩЕ СТАВАТ ВСЕ ПО-АКТУАЛНИ
Все още основна пречка пред хибрида между дизелов и електродвигател са високите разходи за производство и съответно високата цена за потребителите. Сега обаче има изгледи редица правителства да подпомогнат процеса, като субсидират развойната дейност, за сметка на таксите и данъците събирани за по-високите емисии на въглеродни окиси. Според списание Autoweek няколко фирми работят върху надежден дизелов хибрид. Френската PSA Group е напреднала доста, като отдавна настоява, че бензиновите хибриди нямат голямо бъдеще, защото равнищата на въглероден двуокис са същите, както при дизеловите двигатели, а цената им е по-висока. Сега в PSA са създали два прототипа на дизелови хибриди на базата на Peugeot 307 и Citroen C4. Всеки от тях е постигнал забележително намаление на емисиите въглероден двуокис - под 90g/km. За сравнение, бензиновият хибрид Тoyota Prius има емисия от 104g/km. В момента потребителите трябва да заплащат допълнително около 3 800 евро за дизелов хибрид, но от PSA Group обещават скоро да намалят тази разлика до 2 500 евро. Вариантът за дизелов хибрид може да стане още по-привлекателен, след като се очаква Европейският съюз да приеме нови, по-строги норми за допустими вредни емисии на новите автомобили. Ако споменаваните 120g/km станат реалност, може да се окаже, че дизеловите хибриди са най-добрия изход от ситуацията.
0 от 500