IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota залага на развиващите се пазари

До края на 2020 година, Toyota има планове да разшири присъствието си на развиващите се пазари.

Toyota залага на развиващите се пазари
Това е главната цел заложена в плана на фирмата за новото десетилетие, който ще бъде представен официално на 9 март, съобщава агенция Bloomberg.
 
Това означава, че за първи път в модерната история на фирмата, американският пазар няма да бъде първостепенна цел за Toyota. Новата стратегия на японската фирма трябва да помогне за повишаване на продажбите в цял свят и да възстанови репутацията на фирмата след многобройните сервизни акции в последните две години.
 
 
Новата стратегия вече се реализира от Toyota, като в края на миналата година започнаха продажбите на евтиния автомобил Etios в Индия.
 
В най-скоро време този модел ще се появи и на пазарите в Китай, Тайланд и Бразилия.
 
Тенденцията да се разработват по-евтини автомобили за развиващите се пазари се зароди още през 2006. Тогава се казваше, че тези автомобили ще имат цена до 7000 долара.
 
Първият „ниско бюджетен” модел Etios на Toyota се изработва като хечбек и седан и се предлага с три двигателя, имащи обем 1.2, 1.4 и 1.5 литра. Цена от 7000 долара обаче, не е постигната и колата се предлага в Индия за около 10 000 долара.
 
Вече е известно, че Toyota ще покаже нов евтин модел през 2012, чиято цена ще бъде между 11 000 и 11 500 долара. Колата ще бъде предназначена главно за пазарите в Китай и страните от югоизточна Азия.
0 от 500