Германският производител Ауди може да поеме прекия контрол върху испанския клон на Фолксваген - СЕАТ. Това е част от план за пряко мениджиране на всички клонове на Фолкснаген от централата, който трябва да бъде реализиран до края на 2005г. Това съобщава германското списание Капитал, като пояснява, че Мартин Винтерком, шеф на групата Ауди във Фолксваген и изпълнителен директор на Ауди АД най-вероятно ще поеме промяната на стратегията в испанския клон на Фолксваген и ще управлява финансите и всички операции на СЕАТ.
Президентът на Санио Митсуро Хома заяви, че литиево-йонните батерии ще бъдат основните батерии използвани при хибридните автомобили към 2010г. Сега всички производители на хибридни автомобили работещи с бензинови и с електро двигатели използват никел-метал-хидридни батерии. Макар литиево-йонните батерии да са все още доста по-скъпи, техните предимства спрямо никел метал-хидридните са по-висок волтаж, по-голяма мощност и по-голама дълготрайност.PSA - Пежо/Ситроен съобщи, че очаква ръст на продажбите през 2005г. с 4%. Предишната прогноза беше за растеж от близо 4.5%, но след по-слабите продажби през третото тримесечие тя беше намалена. Шестият по големина на производството автомобилен концерн в света заяви, че агресивният и конкурентен пазар на коли в Европа позволява само ограничен растеж на продажбите. Нещо повече - PSA съобщава, че е възможно намаляване на производствената програма за постигане на икономии.ФИАТ показа изненадващо бързо намаляване на загубите през третото тримесечие на 2005г. Мениджърите на фирмата обаче не бързат да променят прогнозите за четвъртото тримесечие. ФИАТ Ауто започна бързо да се измъква от кризата в която се намира през последните години, най-тежката криза от създаването на фирмата досега. В определени моменти беше поставяна под съмнение дори възможността на ФИАТ да съществева самостоятелно. Концернът продължава да е на загуба, но тя е намаляла на 85 милиона евро през третото тримесечие в сравнение с отбелязаните 282 милиона евро загуби за същия период на миналата година.