Дизайнът на Джуджаро позволява новото Ферари да комбинира спортните качества с възможността 4 пътници да се разположат удобно в него. В сравнение с оригиналното Скалети, GG 50 e по късо с 9 см. - дължина 481 см. вместо 490, като се запазва същата база от 295 см. Каросерията е конструирана по класическата рецепта - дълга ниска предница, силно скосено предно стъкло и къса, мощна задница. Колата е получила динамичен вид, предните калници са издължени, а задните по-обемни и придаващи й сила. Праговете са също така по-големи и изразителни. Колелата с петолъчни алуминиеви лети джанти придават още по-голяма агресивност на автомобила. Прави впечатление, че Джуджаро значително е намалил размера на фаровете с LED диоди. За разлика от много други спортни модели юбилейното Ферари демонстрира доста голяма практичност. Четиримата пътници могат да разчитат на сравнително голям багажник с обем от 270 л. Ако пътниците обаче са двама и облегалката на задната седалка бъде свалена, става възможно GG 50 да предостави 500 литров багажтик в който да се пренасят и вещи дълги до 140 см.
Интериорът на колата също така е променен в сравнение с оригинала. Новият кокпит е доминиран от разположената в средата сателитна навигационна система. Луксът е подчертан чрез използваното буково дърво и новата форма на седалките. Джуджаро се е доверил на техниката на Ферари и там промени спрямо 612 Scaglletti няма. Останал е 12 цилиндровият двигател с обем от 5.8 литра и мощност 540 к.с. Скоростната кутия е 6 степенна, задвижването е на задните колела, които имат размер 305 /35/R 20.{moscomment}