fallback

Най-безопасните автомобили през 2010 в Европа

Европейската организация Euro NCAP определи най-безопасните автомобили за 2010 г.

Подреждането е направено според резултатите от краш тестовете извършени от организацията. Най-безопасен автомобил в „премиум” сегмента, според експертите на Euro NCAP е седанът BMW 5-Series.
 
 
В класа на компактните семейни автомобили на първо място е класиран хечбека на Alfa Romeo Giulietta, а при мини автомобилите за най-безопасен е определен хибридът с три врати Honda CR-Z.
 
При кросоувърите най-много точки е набрал Kia Sportage, а при MPV автомобилите - Toyota Verso.
 
От организацията уточняват, че за да попаднат сред призьорите, автомобилите е трябвало да съберат най-добър резултат и в четирите категории на извършените краш тестове – за защита на пътниците в колата, за защита на децата в автомобила, за защита на пешеходците и за максимално богато електронно оборудване за безопасност в базовата версия.
 
Специалистите от Euro NCAP отбелязват, че някои автомобили, като Suzuki Swift, Kia Venga, BMW X1, VW Sharan/Seat Alhambra и Citroen C4, също имат максимална обща оценка от пет звездички, но по точки те с малко са отстъпили на лидерите.
 
От Euro NCAP са определили и най-зле представилите се автомобили в тестовете. Сред тях е фургонът Citroen Nemo, получил само три звездички от тестовете, както и китайският SUV Landwind CV9, получил едва две звездички.
 
В официалното съобщение на Euro NCAP се казва, че през 2010 са изследвани 29 модела, от които 65% са получили максималните 5 звездички от тестовете.
 
През предходната 2009 година, максималният брой звездички са получили 90% от изследваните модели, но да напомним, че през миналата година методиката на провеждане на тестовете беше сменена, като изискванията станаха по-трудни и строги.
 
Тагове:
fallback
  • #26
    АZ ( преди 13 години )
    *** е един единствен.Катуна му се подвизава около Айтос.Желанието му да има хуйдай и30 е толкова голямо, че възприятията му са изкривени и на всякаде вижда *** от Казанлък с Ауди 80, Фиеста на 20 год. и А6-***.Офисът на пункта за цветни метали ,в който връща събраното от кофите го представя за свой и обича да си фантазира.Кто порасне иска да кара жълт хуйдай, като успелите ***.
  • #25
    Anti_rom ( преди 13 години )
    Бедният ром,не дойде на нито една среща в Бургас.Сто пъти съм му писал,че живея в пресечката под Златна котва.Колата ми е знае каква е и стои пред къщата.Само тя е такъв модел на улицата,не може да я сгреши.Ако беше бургазлия,дори да се е нариал от шубе да ме види,щеше поне да е издраскал колата ми хиляда пъти.Но тоя *** ром с пъпките носа не си е показал от казанлъшко.Такива ***,треперищи от страх пред монитора,ама иначе се правят на отворени в и-нет,са ми от ясни,по-ясни.***!
  • #24
    Anti_rom ( преди 13 години )
    *** бито,няма защо да говориш за себе си в трето лице.Личи ти от километри *** и долнопробното.Никой няма да ти повярва,че си голямбял батко с А6.Ходии да е излагаш в други сайтове.Мизерни помири от малцинствата,като теб,нямат място тук.
  • #23
    IT ( преди 13 години )
    Kоки да ти кажа много зависи...размера не винаги е от значение :) Бях гледал едни много интересни краш тестове на стара американска кола тежаща 2 тона и едно съвременно малко автомобилче и 2те ги блъснаха челно в стена с еднаква скорост трябва да ти кажа че 2ата тона стомана станаха на пихтия манекена вътре беше буквално смлян..докато в малкото авромобилче само се нагъна предницата :))Спор няма ако по голямото е 5 звезди ще е малко по сигурно но ако е някое Китайско СУВ дето се мачка като бирена кутия мисля че дори големият размер ще ти изиграе лоша шега поради по високата кинетична енергия създадена от по висикоата маса :))
  • #22
    Anti_rom ( преди 13 години )
    Айтоският *** всъщност иска да бъде айтоски ***.Но е само бедния казанлъшкия *** с ауди 80-ката на баща му.Имного иска да го мислят за бургазлия.Изпаднал ***.
  • #21
    :) ( преди 13 години )
    Не е тествано в тази серия - можеш да видиш в сайта на NCAP, че S60 от 2010 не е тествано още. Но ако погледнеш в самата брошура на NCAP, ще видиш, че Volvo са отличени сред марките разработващи сигурност: "In total, 10 Euro NCAP Advanced rewards have been given to the following OEMs: Audi, BMW, Honda, Mercedes-Benz, Opel, PSA PeugeotCitro
  • #20
    до:Коки ( преди 13 години )
    А ти ако се блъснеш в юмрука ми ти гарантирам 5 минутно броене на звезди.Ща правя звездоброец.Ако ги преброиш правилно може и в Euro NCAP да те вземат за брояч.:)))
  • #19
    Коки ( преди 13 години )
    Ако се блъснат челно, огромен джип стил GL и някоя калинка, градски тип и двете с по 5 звезди за безопасност, мисля че звездите на джипа са по-звезди...
  • #18
    Анонимен ( преди 13 години )
    Според мен Айтоският *** е най-големият проблем.
  • #17
    PROFESORA ( преди 13 години )
    Vsi4ki sajaliavat za nego, za jalost,ikonomokata se krepi na drugi zakoni, a nai-lo6oto e ,4e 6te go psledvat i dr.!
fallback
Последни