IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi A9 се цели в CLS и Panamera

Audi подготвя амбициозен проект за високотехнологично и луксозно купе с четири врати, наречено А9.

Audi A9 се цели в CLS и Panamera
Това ще бъде автомобил разположен на върха на моделния ред на фирмата, който грябва да се превърне в основен конкурент на Mercedes-Benz CL и Porsche Panamera, както и на бъдещото BMW GranCoupé, което ще се появи през 2012 година.
 
 
Новото купе с четири врати ще бъде център на нов проект при който третата генерация на A8 ще получи и спортен „роднина”, нещо което фирмата от Инголщад вече направи с купето с четири врати A7 и седмата генерация на A6.
 
„Все още този проект не е потвърден официално за серийно производство, но работата напредва”, съобщава човек от фирмата пред издание Autocar. Става ясно, че в Audi предвиждат алуминиева рама на новия модел, както и модулна платформа MLB (Modularen Längsbaukasten). Същата архитектура ще бъде използвана и за серийната версия на бъдещия Lamborghini Estoque.
 
Олекотената структура и въздушното окачване ще бъдат създадени на базата на вече използваните при A8. Като използват обща платформа и други общи компоненти, в Audi се надяват да постигнат по-добри финансови и маркетингови резултати при А9 и Estoque. Нещо подобно вече наблюдаваме при R8 и Gallardo. Сега Audi и Lamborghini искат да повторят това и при A9 и Estoque.
 
Шефът на Lamborghini, Щефан Винкелман казва: „Не можем да започнем серийно производство на Estoque без помощта на VW Group. Без тях би било много трудно да направим нещо. Инвестицията е толкова висока, че ако няма съчетаване на усилията, става финансово невъзможна”.
 
Макар двата модела да имат обща архитектура и платформа, A9 и Estoque ще използват различни двигатели, което ще им даде уникални характеристики. Audi A9 ще бъде с новия V8 с обем 4.0 литра и вероятно и с W12 с обем 6.3 литра, както и с дизелови версии на V6 и V8. От своя страна Lamborghini ще бъде с 5.2 литра V10, който се използва и при Gallardo.
 
В крайна сметка A9 ще се изправи срещу CLS и Panamera, докато Estoque ще се конкурира с Bentley Continental GT, Aston Martin Rapide и наследника на Ferrari 612 Scaglietti.
 
0 от 500
  • #28
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 14 години )
    Ако сменят предницата на цялата си гама с тази от снимката ще ми харесва още повече любимата ми марка :)
  • #27
    9 rate up comment 0 rate down comment
    pepino ( преди 14 години )
    И ми е безкрайно интересно да видя евентуално сравнение на А9 и А7!
  • #26
    16 rate up comment 1 rate down comment
    pepino ( преди 14 години )
    Това Ауди изглежда феноменално.Прави наличието на А7 (в сегашния му вид) безмислено!
  • #25
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Киро ( преди 14 години )
    Неприложимо е за българските пътища...Дали ще коментираме качествата на А9 или не няма особено значение :-))
  • #24
    15 rate up comment 1 rate down comment
    tarikat ( преди 14 години )
    mn e gotina:))
  • #23
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Според мен модела не трябва да бъде А9.Да му измислят друго име.А8-цата трябва да остане последен номер.Както мерцедес нямат по-висок от S-клас и BMW по-висока серия от 7,така и А8 трябва да си остане на върха
  • #22
    9 rate up comment 2 rate down comment
    AgentSimpson ( преди 14 години )
    Мога да се съглася,че А9 ще бъде конглокент на Panamera,но не и на CLS.A7 не е по-нисък клас от CLS,точно конглокенти са си , а А9 ще бъде по-висок клас от CLS.От тази статия става ясно,че A7 e под CLS,а не е така !!!
  • #21
    3 rate up comment 4 rate down comment
    incompetent ( преди 14 години )
    Хехе, почти са успели да замажат надписа AUTOCAR от предния капак :)http://***.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/254732/
  • #20
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Striker ( преди 14 години )
    Абе гледам, гледам и...кво да кажа - Ауди си е Ауди. Никога няма да бъдат БМВ или Бенц - това е. Ако ще 15 милиарда да инвестират, пак ще са един много, много луксозен ФВ. Освен Куатро друга новост не са имали не знам колко години.
  • #19
    3 rate up comment 8 rate down comment
    muenchen ( преди 14 години )
    Шефът на Lamborghini, Щефан Винкелман: Не можем да започнем серийно производство на Estoque без помощта на VW Group. Без тях би било много трудно да направим нещо. Инвестицията е толкова висока, че ако няма съчетаване на усилията, става невъзможна.Samo se chudq kak doi sega Lambotghini tolkova godini vse nqkakvi uspqvaha da razrabotvat novi i novi sve po visokotechnologichni modeli, i sega izvednaj bez VW veche ne stavalo... Spored men AUDI gledat da si napravqt reklama s Lamborghini.