IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Серийната Toyota 86

Появиха се нови информации за серийната Toyota 86 която се разработва заедно със Subaru.

Серийната Toyota 86
Според американското списание Car and Driver, на емблемата на бъдещия автомобил е изобразен схематично двигател тип boxer и стилизирано числото „86" в центъра. Това число най-вероятно ще присъства и в наименованието на серийния модел, както беше и при идеологическият му предшественик AE86.
 
 
Новото спортно купе на Toyota, както и аналогичният модел на Subaru, ще бъде с платформа за автомобили със задно предаване, алуминиеви панели на каросерията окачени върху стоманена рама. Двигателят при версията на Toyota e двулитров, бензинов, тип boxer, с мощност 200 к.с. и механична трансмисия с 6 степени.
 
Двигателят при версията на Subaru ще бъде с мощност 260 к.с., но за съжаление традиционното за марката предаване 4х4 няма да се използва при новото купе, защото ще оскъпи и усложни неговата конструкция.
 
 
Прототипът на версията на Toyota вече беше представен миналата година на автомобилното шоу в Токио. През идващата 2011 ще видим и серийният модел. Вече се знае и цената на автомобила в Япония – 2.5 милиона йени или около 29 000 долара.
 
От своя страна в Subaru обмислят маркетинговата си стратегия за да разграничат ясно своя модел от този на Toyota. Във фирмата се страхуват да не падне имиджа на техните продукти, като бъдат свързани с тези на Toyota.
 
0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    kolata izglejda super bqsno, no kato izleze bih q karal s emblema na subaru, toyota da si pravqt hybrid-ite i da ne se mesqt na coupetata...makar 4e v mucunkata ima dosta ot noviq super sporten lexus...
  • #19
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    boxer koito ne znae akvo e da poprochete 180 gradusa sreshtupolojno razpolojeni butalanai izpolzvani ot subaru i porschemnogo po moshni sa i dosta po shumni ot v ili w ili redovi motorpolesno za ohlajdane zatva porschetata bqha do predi nekolko godini s vazdushno ohlajdaneglavie sa mnogo razdalechenia i mnogo po moshni ot standartnite v..w...a i BMW izpolzva poxer no v motorite si a tiq koito tvardqt che sa boklik sa neakvi neosaznatipuberi
  • #18
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Subaru без 4х4 е като BMW с предно...
  • #17
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не ставайте смешни!GM и Toyota имат общ доставчик на дизелови двигатели,Исузу.
  • #16
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Obrut ( преди 14 години )
    Исузу прави дизалите на Тойота, ама друг път. Виж, че правят дизелите на GM съм съгласен.
  • #15
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Ипо ( преди 14 години )
    ...Пластмасите - от най-евтините и долнопробни.Да, змейката и рампите ги мина перфектно,но автомобил за 130 000 лв. с топ ниво на оборудване би следвао да дава малко повече лукс (као ретендират те), мощност и качество.
  • #14
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Toyota никога не са имали добри дизели.Исузи им прави двигателите,ако не знаете.Този 3.0 дори е 4-цилиндров,което е супер смешно.В по-старата му версия беше 166 коня.
  • #13
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Ипо ( преди 14 години )
    Въпреки ункалния дизайн искам да споделя впечатления от качествоо. Мн. седмца правих тестдрайв на LandCruiser 3.0 Diesel, най-висоо ниво на оборудване.Разочаровах се тотално за съжалеи.Двгател - според длъра турбинтасе вкл. на 2000 оборота, според двигатела - на 1500 и "тягата" трае само до 2000.След това минават над 10 сеудни докато достигне 3000, и това при кикдаун.Дизайн - дялан с тесла.Тестовия автомобил беше на 30000 км, а "махагоновият" волан, вече беше издраскан целия...
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    към автомедия ( преди 14 години )
    'но за съжаление традиционното за марката предаване 4х4 няма да се използва при новото купе, защото ще оскъпи и усложни неговата конструкция' Според мен причината въобще не е тази. Просто Субару е безмислено да слагат 4х4 на това купе тъй като ще отнема от пазара на WRX STI, така и така ще са с почти идентична мощност. Просто едното ще се окаже че е с 2 другото с 4 врати. За това Субару искат да разграничат този модел от WRX-a и му слагат задно. Искат нещо съвсем ново и различно, друг сегмент.
  • #11
    1 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    тия боксери са голям ***!