IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Серийното BMW Vision EfficientDynamics ще струва 200 000 долара

Суперавтомобилът Audi R8 струва в САЩ около 120,000 долара, Mercedes-Benz SLS AMG се продава за 180,000 долара.

Серийното BMW Vision EfficientDynamics ще струва 200 000 долара
След около 2 години, в този сегмент ще влезе и BMW със серийната версия на Vision EfficientDynamics, чиято прогнозна цена обаче ще бъде и най скъпа – 200 000 долара.
 
 
Цената е прогнозирана от шефът на BMW по маркетинг и продажби, Иън Робертсън. Като имаме предвид високите технологии използвани в автомобила, тази цена може би е оправдана.
 
 
Както обяснява Робертсън, „Vision EfficientDynamics ще покаже нови измерения за това как може да изглежда една спортна кола”. Интересно е, че автомобилът на BMW ще бъде с по-ниска цена от изцяло електрическите версии на Audi R8 e-tron и Mercedes-Benz SLS E-Cell, като и двата имат прогнозна цена от около 250 000 долара и ще се появят на пазара също след около 2 години.
 
Техническите спецификации на Vision EfficientDynamics все още предстои да бъдат фиксирани, но Робертсън заяви, че автомобилът ще се конкурира с моделите на Ferrari и Porsche по динамика.
 
 
Концепцията е с трицилиндров турбодизелов двигател с два електромотора всеки монтиран на една от осите. Така общата мощност на колата е 328 к.с. Ускорението от място до 100 км/час е за 4.8 секунди, а средният разход на гориво е 3.8 литра на 100 км.
 
Дизеловият двигател може да задвижва задната ос самостоятелно или с помощ от електродвигателя монтиран на нея. Предните колела се задвижват от друг електромотор. Трите двигателя могат да работят заедно, по два или по единично. Скоростната кутия е с 6 степени.
 
Световната премиера на BMW Vision EfficientDynamics ще бъде по време на Олимпийските игри в Лондон през 2012 година.
0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "Хотят не вредно..." - казват руснаците. Ми да си искат - лудия и зелника...
  • #23
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Big Dick ( преди 14 години )
    Хора ако всички коли след 3-5 години заприличат на тоя сушоар,аз ще си купя кон или ще ходя пеша,въпреки че съм фен на БМВ,това е некакъв виц..................А относно разработките на изцяло ел автпмобилите,всичко все още е във ръцете на арабите и братята руснаци,но ние си го плащаме,така че ми писна от тия глупави новини всеки ден,за нови технологии,модели и *** като тоя........
  • #22
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Само да кажа че Мерцедес са измейду най НЕ сигурните коли в Европа
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    kolata ot pred e super, otzad e mnogo goliama otvrat, otstrani tezi stukleni li sa pleksiglasovi li vrati neshto ne se vruzvat. tri cilindrov dizel moje i da e konkurent na ferari no na starite im modeli i to do skorost 150-160km= a ns pourche na nai-evtinite bkseri s 250k.s. i pak do 150-160km= skorost. ot tazi skorost nagore vsiko sportno v tozi SUPER avtomobil izchezva. sigurno tavana shte e 200km.
  • #20
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Георгиев ( преди 14 години )
    Прилича на епилатора на жена ми :-)
  • #19
    10 rate up comment 3 rate down comment
    паци ( преди 14 години )
    200 000 USD!?!?! за 3 цилиндров дизел?!?!маи са объркали пазара. за тези пари ми се струва един Aston Martin DBS е по-добър избор, разбира се ЛАмбо, Феррари и тем подобни също. В САЩ не се интересуват особено много от разхода, особено тези с големите коли
  • #18
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ще се скъсат да ги купуват, бу ха ха
  • #17
    10 rate up comment 6 rate down comment
    smigul ( преди 14 години )
    До ВАЙК: Пич я кажи една нова технология на БМВ??? Я кажи едно нещо което БМВ да има над Мерцедес(като технология). Стига говори глупости ми дай примери. Е-класата има повече технологии от това БМВ. Да не говорим за СЛС-а. И да не говорим че след 2 години ще излезе напълно ел. версия на СЛС-а която ще сложи тая кошница в малкото си джобче. Мерцедес са в този клас коли от над 50 години. БМВ не са стъпвали та и не са помирисвали въздуха там как е.
  • #16
    9 rate up comment 1 rate down comment
    M Power ( преди 14 години )
    Не знам аз лично 200 000 долара за 3 цилиндров дизел и 2 електродвигателя не бих дал никога. В този клас клиентите търсят въодушевлението от автомобила а не икономичността. Сълно се съмнявам че някой който си купува Ferrari или Lamborghini пита какъв е разхода на гориво а по-скоро се интересува от звука на двигателя например. Пък и такива автомобили не се карат много и няма смисъл да пестиш от кола дето ще и правиш 1000км на година. Според мен този автомобил ще бъде пълен провал.
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Отпред не е нещо особено, ама хайде става, отстрани пак така не е лошо, нооо отзад нещата са мноого зле, Какви са тия престилки, отсечена задница, даже направо липсва, но за сметка на това стърчат някакви неща, приличат на плисирани поли. Ужас, просто не знам как са могли да го измислят и отгоре на това даже да го направят. Грозно и безвкусно, кичозна работа. Язък за големите им амбиции.