В края на годината, по обичай се появи статистиката за продажбите на трите немски премиум марки - BMW, Mercedes-Benz и Audi. Цифрите сочат, че BMW остава лидер в тази класация, следван от Mercedes-Benz и Audi.
През ноември 2010 година BMW са продали 129,014 нови автомобили в световен мащаб, което представлява 20% ръст, спрямо същия месец на 2009 година. По този начин баварците остават най-продаваната премиум марка, изпреварвайки вторият в класацията Mercedes-Benz с около 17 000 продажби и третият Audi с около 42 000 продажби.
През ноември 2010 година Mercedes-Benz са реализирали 112,300 продажби в световен мащаб, а Audi - 87,050.
Цифрите включват продажбите на MINI и Rolls-Royce, които са собственост на BMW Group и марката Smart на Mercedes-Benz.
При продажбите за първите 11 месеца на 2010 година класацията е аналогична.
BMW запазва първото място с 1.1 милиона продажби, Mercedes-Benz - второто с 1.06 милиона продажби и Audi - третото с 1.003 милиона продажби.


4