fallback

Мерцедес С клас/Mercedes C Klasse

+ много добра изработка, висок комфорт, много място, висок стандарт на сигурност, ниска загуба на стойност- малък багажник при комби, висока покупна цена

История на модела6/93 Представяне на новия модел (W 202): С 180 с 122 к.с., С 220 с 150 к.с. и С 280 с 193 к.с. Дизел: С 200 D с 75 к.с., С 220 D с 95 к.с. и С 250 D с 113 к.с. Еърбег за водача и ABS серийно. 8/95 Подобрения в модела. Нови мотори: С 250 TD с 150 к.с. и C 230 Kompressor с 193 к.с.5/96 Представяне на T- модела (комби версията)8/96 2.2 литровия мотор е заменен с 2.3 литров с 150 к.с. Нов 5-степенен автоматик.6/97 Фейслифт. Нови мотори: С 240 с 170 к.с., С 280 вече с 197 к.с.4/98 Дизеловите мотори вече с комън-рейл техника: С 200 CDI с 102 к.с., С 220 CDI с 125 к.с. С 250 TD остава в гамата.3/00 Смяна на модела при лимузината (W 203)3/01 Представяне на спортното купе на базата на С - клас във версии С 180, С 200 Kompressor, C 230 Kompressor, C 220 CDI.  Смяна на модела при Т-модел.8/02 Задвижване на четирите колела с 4matic за С 240 и С 3204/03 Подобрения в модела, по-директен волан, възможност за филтър за вредните частици при 4-цилиндровия дизелСредният клас на Бенц е далеч от средната статистика: солиден, сигурен и комфортен. Има един феномен, който е типичен за Мерцедес. С всяка поява на нов модел започват да се обаждат самозвани пазители на традицията, които обявяват току що спрения от производство модел за най-доброто на всички времена и оплюват новия. Така се получи и с представената през 1993 г. нова С - класа. Говореше се за ниско качество, за евтина и грозна пластмаса, сякаш напредъка на марката зависеше от структурата на повърхността на централната конзола. Въпреки това Мерцедес удовлетвори дори този каприз и от есента на 95 г. постави истинско дърво на кокпита серийно за всички варианти. Има три нива на обзавеждане: Classic (стандартно ниво) и благородните Sport и Elegance - разделение, което се прие и при актуалния модел, само Sport стана Avantgarde. Мотори: Нито един от трите бензинови мотора няма спортни качества. Това се отнася дори за по-мощните версии С 230 Kompressor или С 280, който е с 193 коня. Както и в други модели на Мерцедес мощността и силата са на разположение, но не са, така да се каже, натрапени. Особено тежък крак изискват обикновените дизели С 200 и 220, които успяват да формират някаква мощ, за която да си заслужава разговорът, чак в последната 1/3 на оборотомера. Това се промени чак в началото на 98 г. с въвеждането на новите комън - рейл дизели С 200 CDI и С 220 CDI, които са чувствително по-пъргави, по-икономични и дават тон и в актуалния модел. AMG версиите, които са прекалено моторизирани, са рядко срещани, но стигат до 354 коня. Обзавеждане и комфорт. Първите С-класи от 93 г. се характеризират с голяма беднотия от гледна точка на серийното оборудване, което обаче от година на година ставаше все по-богато. На сериен климатик мерцедес се реши чак през април 2004 година. От гледна точка на сигурността обаче, автомобилът е за пример. Еърбег за водача и ABS бяха серия още с представянето на модела, а фейслифтът от 97 г. направи колата ако не по-хубава, то по-богата откъм серийните странични въздушни възглавници. От лятото на 99 г. ESP също е серия. През 2000 г. наследникът (W 203) се появи с 8 еърбега. Най-неприятното нещо при покупката на Мерцедес е високата му цена, която се компенсира донякъде от бавната загуба на стойност. Най-многобройни на пазара са С 180, с 1.8 литровия четирицилиндров мотор, който не изпълнява особено високи изисквания към динамиката. По-препоръчителни са 2.0 и 2.2 литровите бензинови агрегати или още по-добре якия С 230. Новите CDI мотори, а също и предлагания от края на 95 г. C 250 TD покриват по-големи очаквания към мощността, но се търгуват на много високи цени. Най-често срещани повредиЕлектрика и електроника: При W 202 (1993-2000 г.) прекъснати кабели, дефектни имобилайзери и генератори. Наследникът W 203 давя ядове с електрониката на мотора.Дефектни автоматични скоростни кутии, разбити задни осиМотор: повреди при 4v - дизелите, ранните CDI (98-99 г.) със смущения в електрониката на мотора и дефектни гарнитури на главатаОбратни повиквания в сервизите на компанията: заради ръчната спирачка (95 г.) и заради затварящия механизъм на капака на мотора (96 г.)
Тагове:
fallback
  • #14
    Viktor Krustanov ( преди 11 години )
    zd4aveite iskam da vi popitam dali nqkoi znae kolko vurviat vtora upotreba skorosti ru4ni za mercedes C180 1997 godina neshto mi izte4e masloto i mi predstoi da gi razglobvam utre nadqvam se da neee nai loshoto no veroqtno e tova moe li nqkoi da me orientira s cena mersi predvaritelno molq pishete mi v facebook:Viktor Krustanov
  • #13
    мммм ( преди 12 години )
    бате можеш ли да ми кажеш как се пуска климатика на това чудо-за първи път карам мерцедес,имам същия като твоя ,но никой не знае как се пуска....
  • #12
    маскара ( преди 12 години )
    За жадни бензинови мотори и скъпа сервизна поддръжка тук не се чу и дума,а иначе оплюхте волво.12-13л./100 при бензиновите С 200/220 явно е малко за Вас "Тест Драйвърите" на сайта. Професори......
  • #11
    Nikolay ( преди 12 години )
    Имам C 200 Sport (08.95г.) Много съм доволен. Бензинов е, с койен салон и карбон по таблото, вместо махагон. За сега не съм имал проблеми. А не е и много тромав, 136 к.с. на това купе маи му идват добре. Много ми харесва и това, че не е капризен автомобил. Мисля, че бензиновите двигатели са им по-сполучливи, но това си е лично мое мнение.
  • #10
    GALINA ( преди 13 години )
    IMAM C 220 CDI SPORT *** VZEX GO NA 100 XIL KM NAPRAVILA SAM I AZ 50 XIL MNOGO IKONOMI4EN 4.2 IZVAN GRADSKO 6.8 GRADCKO SAMO EDIN PROBLEM IMA PANORAMEN TAVAN E I OTVREME NA VREME NE OTVARQ DOVOLNA SAM NE GO ZAMENQM ZA NI6O NA SVETA
  • #9
    от МАРИНИ ( преди 14 години )
    имам го от 3г. 220D и е УЧЕБЕН - просто е железен автомобил. Инструктор съм от 30 г.с никой не искам да споря за автомобили ,вярно тромав е и бавно ускорява,но за учебен е добър.Много корав а-л ,и не толкова апетитен. Градски условия 7.5 на шосе под 6л./в работни условия с обучаеми/.От 120 -130 км.нагоре вече става друго.
  • #8
    mercedesa ( преди 14 години )
    stra6i sam merceds nomer edno pega bmweta i drugi mercedes e klasika
  • #7
    viki ( преди 15 години )
    dobre de kolko xar4at tiq ce-ta 250td,ta vsi4ki se oplakvat ot visokiq im razxod,a i moje nqkoi da kaje ne6to za avtomatika,koe e po dobre
  • #6
    roko ( преди 16 години )
    mercedes cdi e goliamo nedvigimo imu6testvo,nai-dobrite avtomobili bez zna4enie ot markata sa do 1997g.
  • #5
    dimitar ( преди 16 години )
    zdraveitae az iskam da si kupa mercedes c 180 i iskam da vi pitam dali sa xubavi ili ne si zaslujava i da si vzema audi a 4
fallback
Последни