fallback

Мерцедес С клас/Mercedes C Klasse

+ много добра изработка, висок комфорт, много място, висок стандарт на сигурност, ниска загуба на стойност- малък багажник при комби, висока покупна цена

История на модела6/93 Представяне на новия модел (W 202): С 180 с 122 к.с., С 220 с 150 к.с. и С 280 с 193 к.с. Дизел: С 200 D с 75 к.с., С 220 D с 95 к.с. и С 250 D с 113 к.с. Еърбег за водача и ABS серийно. 8/95 Подобрения в модела. Нови мотори: С 250 TD с 150 к.с. и C 230 Kompressor с 193 к.с.5/96 Представяне на T- модела (комби версията)8/96 2.2 литровия мотор е заменен с 2.3 литров с 150 к.с. Нов 5-степенен автоматик.6/97 Фейслифт. Нови мотори: С 240 с 170 к.с., С 280 вече с 197 к.с.4/98 Дизеловите мотори вече с комън-рейл техника: С 200 CDI с 102 к.с., С 220 CDI с 125 к.с. С 250 TD остава в гамата.3/00 Смяна на модела при лимузината (W 203)3/01 Представяне на спортното купе на базата на С - клас във версии С 180, С 200 Kompressor, C 230 Kompressor, C 220 CDI.  Смяна на модела при Т-модел.8/02 Задвижване на четирите колела с 4matic за С 240 и С 3204/03 Подобрения в модела, по-директен волан, възможност за филтър за вредните частици при 4-цилиндровия дизелСредният клас на Бенц е далеч от средната статистика: солиден, сигурен и комфортен. Има един феномен, който е типичен за Мерцедес. С всяка поява на нов модел започват да се обаждат самозвани пазители на традицията, които обявяват току що спрения от производство модел за най-доброто на всички времена и оплюват новия. Така се получи и с представената през 1993 г. нова С - класа. Говореше се за ниско качество, за евтина и грозна пластмаса, сякаш напредъка на марката зависеше от структурата на повърхността на централната конзола. Въпреки това Мерцедес удовлетвори дори този каприз и от есента на 95 г. постави истинско дърво на кокпита серийно за всички варианти. Има три нива на обзавеждане: Classic (стандартно ниво) и благородните Sport и Elegance - разделение, което се прие и при актуалния модел, само Sport стана Avantgarde. Мотори: Нито един от трите бензинови мотора няма спортни качества. Това се отнася дори за по-мощните версии С 230 Kompressor или С 280, който е с 193 коня. Както и в други модели на Мерцедес мощността и силата са на разположение, но не са, така да се каже, натрапени. Особено тежък крак изискват обикновените дизели С 200 и 220, които успяват да формират някаква мощ, за която да си заслужава разговорът, чак в последната 1/3 на оборотомера. Това се промени чак в началото на 98 г. с въвеждането на новите комън - рейл дизели С 200 CDI и С 220 CDI, които са чувствително по-пъргави, по-икономични и дават тон и в актуалния модел. AMG версиите, които са прекалено моторизирани, са рядко срещани, но стигат до 354 коня. Обзавеждане и комфорт. Първите С-класи от 93 г. се характеризират с голяма беднотия от гледна точка на серийното оборудване, което обаче от година на година ставаше все по-богато. На сериен климатик мерцедес се реши чак през април 2004 година. От гледна точка на сигурността обаче, автомобилът е за пример. Еърбег за водача и ABS бяха серия още с представянето на модела, а фейслифтът от 97 г. направи колата ако не по-хубава, то по-богата откъм серийните странични въздушни възглавници. От лятото на 99 г. ESP също е серия. През 2000 г. наследникът (W 203) се появи с 8 еърбега. Най-неприятното нещо при покупката на Мерцедес е високата му цена, която се компенсира донякъде от бавната загуба на стойност. Най-многобройни на пазара са С 180, с 1.8 литровия четирицилиндров мотор, който не изпълнява особено високи изисквания към динамиката. По-препоръчителни са 2.0 и 2.2 литровите бензинови агрегати или още по-добре якия С 230. Новите CDI мотори, а също и предлагания от края на 95 г. C 250 TD покриват по-големи очаквания към мощността, но се търгуват на много високи цени. Най-често срещани повредиЕлектрика и електроника: При W 202 (1993-2000 г.) прекъснати кабели, дефектни имобилайзери и генератори. Наследникът W 203 давя ядове с електрониката на мотора.Дефектни автоматични скоростни кутии, разбити задни осиМотор: повреди при 4v - дизелите, ранните CDI (98-99 г.) със смущения в електрониката на мотора и дефектни гарнитури на главатаОбратни повиквания в сервизите на компанията: заради ръчната спирачка (95 г.) и заради затварящия механизъм на капака на мотора (96 г.)
Тагове:
fallback
  • #4
    fan ( преди 16 години )
    От скромният си практически опит с моделите от 123-ка до до Е класа 2005г. мога да препоръчам Mercedes 250 ТД.150 коня.Този модел е изключително надежден а двигателя е железен.Недостатък е завишеният му разход в сравнение със CDI-тата но невероятната здравина на 2.5 литровия класически дизел го компенсира.За мен лично CDI мотора на мерцедес си е инженерен провал.Пълен с недомислици,излишна електроника и ненадеждност.
  • #3
    Elegance ( преди 16 години )
    Nie imame c220 cdi ne e daval defekti pargav e palni kilometraja. S1sho taka e mnogo stabilen i ne se useshta.
  • #2
    brando ( преди 16 години )
    имам C220D от 6г.Вярно не е много пъргав , но за останалото е супер !На 480хил.е и няма умора и дефекти !Железен !
  • #1
    ники ( преди 17 години )
    значи и на други места се споменава но в тая статия не втора употреба дизела 200CDI 220CDI дали от многото км или от изработката но е пред разпад на около 220000км харчи масло като за световно въобще не си струва парите имал съм опит с няколко такива 2002 и 2003 г
fallback
Последни