IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche защити ролята си в група VW

Porsche спечели вътрешната битка с Audi във Volkswagen Group и ще бъде водещата марка в разработката на спортни коли.

Porsche защити ролята си в група VW
Шефът на VW Group, Мартин Винтеркорн (Martin Winterkorn) потвърди ролята на Porsche като водеща марка в областта на луксозните спортни купета и седани.
 
За известно време имаше опасения, че ролята на Porsche в рамките на VW Group ще бъде принизена. От Porsche се възпротивиха силно на идеята във VW да разработят платформата за техния основен модел 911. Сега вече е ясно, че това няма да стане и от Porsche ще разработват всички платформи за автомобили с разположен отпред или отзад двигател за Porsche, спортните модели на Audi и Lamborghini.
 
 
Наред с това ще бъде разработена „модулна стандартна платформа” за моделите с четири врати на Porsche и Bentley.
 
Съобщението за ролята на Porsche в група Фолксваген последва съобщението на Porsche за разширяване на техния център за дизайн и инженерингова дейност във Вайсах (Weissach), където бяха назначени нови 100 инженери специалисти.
 
Това беше допълнено и от коментари на новия бос на Porsche, Матиас Мюлер, който обяви за предстоящо създаване на общи платформи с Bentley.
 
От Audi лобираха силно да имат водеща роля във VW Group и при спортните модели, но това не стана факт. Вместо това, от Audi ще продължат да отговарят за новата „модулна надлъжна платформа”(за надлъжно монтирани двигатели), която сега се използва при Audi A4, A5 и Q5.
 
Във VW в момента се разработва и „модулна напречна (за напречно монтирани двигатели) платформа”, която за първи път ще видим при новото поколение на Audi A3, а след това ще се използва масово от всички марки в групата (около 40 модела, които ще се продават в около 3 милиона броя годишно).
0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Бъчваря ( преди 15 години )
    Добре, така да е. Просто към края на 2010 година, Ауди имат доста успехи. все пак, тук се говори за това, кой ще дърпа конците занапред, а не кой е имал повече успехи. От маркетингова гледна точка Порше печели, от техническа - Ауди. Просто хората от концерна са избрали гледната точка на маркетолозите, които вероятно предричат крах, ако ауди се грижи за спорта. Дори да не се създаде най-добрият продукт, то той ще носи името Порше, което е достатъчно за простолюдието.
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    Zabravi li za 917,toi moje bi e nai uspeshniya prototip v Le Man koito nyakolko puti e pobejdaval v Le Man.Az sushto ne kazvam,che 9-te pobedi na Audi ne znachat nishto,dori narejdat Audi na 2-ro myasto po pobedi v Le Man sled Porsche.
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Бъчваря ( преди 15 години )
    ili, Порше имат победи в някои класове, но никога не са имали много успешни суперболиди, каквито имаха Пежо и Ауди през последните години. Дори и в момнта Ауди R8 са много напред в сериите GT. Порше не успяха и във F1. Да, имат легендарният 911, който има доста победи през седемдесетте, но реално е само това. В момента Порше се опитаха да участват с хибрид на Льо Ман, който не издържа и се строши. Не казвам, че Порше са нищо. Просто казвам, че на тоя етап Ауди са по-напред в материала.
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Xtrax ( преди 15 години )
    I sq ko stana - po logikata na 80 procenta ot horata pisheshti tuka - sportistite na Audi veche ne sa Audi ili VW a Porsche xa. I may se okazva che Audi mislqt dosta neshta vuv tazi grupa na VW... Ma ko se puna da vi pisha - vie pak ste si plqmpate che vsicki sa VW kochini :D
  • #11
    7 rate up comment 4 rate down comment
    WV ( преди 15 години )
    Фолксваген е консуматорска империя, поглъщат и смилат всичко в името на печалбата.Порше на времето бяха ръчна изработка, сега ги правят роботи, даже по-стари от тези в Шкода...Вижте кой владее НюрнбургрингХоландския Донкерворт, ръчно сглобен от 10 души.
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Кво се карате за глупости бе. Кво значение има. Та те са си една фирма. Порше е лудница, за мен в 5-цата най-добри марки за спортни коли в света. Но пък Ауди притежават друга марка от тази 5-ца Ламборджини и ползва и техни мотори и технология.. А и двете фирми са като семейство. Едната подпира другата. Дизелите в Порше ще идват от Ауди, технология ще върви в обратната страна. Порше ще се пускат вече на Лю Ман с дизеловото Ауди само ще му сменят емблемата. А вие си се карайте кой е по по
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    Audi sushto imat dosta pobedi i titli v motorsporta
  • #8
    8 rate up comment 3 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    do Бъчваря:Moeto momche,ne se izkazvai nepodgotven i ne se izlagai.Porsche sa rekordyor po pobedi v 24 chasa na Le Man,obshto 17.Porsche imat nai mnogo pobedi ot vsyaka edna marka,kato cyalo v motornite sportove.
  • #7
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Бъчваря ( преди 15 години )
    Ауди били далеч? А къде забрави Куатро, което биеше наред по ралитата през осемдесетте? Къде забравяш и многобройните победи в Лю Ман и други подобни състезания, където Порше все не могат да направят нинщо? Това, че порше произвежда само спортни автомобили не означава, че са по-добрите.
  • #6
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Иво ( преди 15 години )
    то биваше и ауди да водят спортното подразделение щеше да е пълен смях,порше правят това много много години от преди ауди,да не забравяме че и ауди имат постижения,но са далеч от тези на порше.