Преди време GM съобщи, че ще произвежда кабриолет Camaro с мек покрив, като премиерата му ще бъде на салона в Детройт през януари. Всъщност концепцията на този автомобил бе показана още преди една година, отново в Детройт, а след това бе одобрена за серийно производство.
Ще бъде използвана платформата Zeta на групата, като новото открито Camaro ще бъде с предаване към задните колела. Това е същата платформа, която в австралийския клон на GM използват за производството на Holden VE Commodore. VE Commodore от своя страна е произвеждан в същия завод и на същата линия от която излиза и модела Monaro.
Досега винаги новата версия на Camaro е била индикация как ще изглежда и бъдещето Monaro. Това предполага, че в скоро време и австралийците ще започнат да произвеждат Monaro кабрио. Всъщност това не е първата възможност за производство на открита версия на австралийската кола на GM. Още през 2004 г. кабрио-версия на Holden ‘Marilyn' беше показана като концепция. Макар все още да няма официално съобщение от Holden за бъдещо серийно производство на кабрио-версия на Monaro с мек покрив, шефът на австралийския клон на GM Дени Мууни намекна, че е възможно това да стане в скоро време, дори да изпревари появата на Camaro кабрио, което се очаква в САЩ едва през 2009 г. Междувременно се появиха спекулации, че серийното производство на кабриолет Monaro в Австралия би означавало появата на нови кабрио-версии и на Opel и Vauxhall в Европа.