IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota обновява двигателите си

Toyota има намерение да обнови двигателите на цялата си флотилия през идните 4-5 години.

Toyota обновява двигателите си
Повечето нови двигатели ще бъдат с турбина и система за директно впръскване на горивото.
 
„Основна насока през следващите няколко години ще бъде намаляване на работния обем на двигателите, добавянето на турбина и на система за директно впръскване на горивото”, казва изпълнителният вицепрезидент на Toyota, Такеши Учиямада. Според него, първи ще получат новите двигатели моделите Camry и Corolla, които сега са с атмосферни агрегати.
 
 
Наред с това, Toyota планира да разшири броя на моделите използващи системата stop&start и ще продължи да разработва технологията за променливо отваряне и затваряне на клапаните.
 
По думите на Учиямада, до 2012, Toyota ще представи 11 нови или модернизирани хибриди.
 
Плановете на Toyota са до 2015 година да достигне до годишни продажби на около 1 милион хибридни автомобила.
0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    .................... ( преди 15 години )
    TOYOTA COROLLA XRS 2010.1.8L
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    .................... ( преди 15 години )
    Toyota Corolla XRS 2010.With the bigger engine that produces 158hp.............
  • #6
    1 rate up comment 2 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    LEXUS:Obache si vyarvash:DDDD
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Факт че Тойота винаги е пред повечето в двигателните технологии са бензините-от 1.3 изкарва 100коня.Няма по-мощен агрегат на пазара от такава кубатура.Иначе да му лепнеш турбина и да го направиш 150 коня не го прави по-технологичен,а го прави просто турбиниран.1.6 Тойота изкарва 132коня,най-мощният агрегат от кубатура на пазара,без дросел е и е много икономичен.Хибридите също доказват,че Тойота е пред другите в технологиите. 80-те год.Тойота продаваше многоклапанови двигатели,немците 8-клапанови
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Кои 2.2 литра 136 конч, като 2.2 дизела го има и като 150 и като 180 конч. Ясе стегни и чети преди да пишеш глупости. НА тОйота дизела 2.2 D-CAT е най-чистият в света и с най-ниска степен на компресия 15.7:1 , което дава страхотни предимства. Абсолютно не си запознат! При бензините също е начело ,зами сега предлага Valvematic без дросел бензини,Dual VVT-i променливо газоразпределени беше сред първите, когато го въведе.Най-лесно е да се лепне една турбина, това не прави модерна техниката!
  • #3
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Toyota винаги са закъснявали с по около 2 години при двигателите си от другите водещи производители. Не че те са цвете за мирисане де. Ако някой комбинира всички използвани днес технологии в един двигател, ще получим по-голяма надеждност, по-висока мощност и много по-нисък разход. Говоря за двигатели от леки сплави, напълно независимо регулиране на клапаните и високотехнологични турбини. Да не споемнавам по-екстравагантните технологии. Само че никой не иска да рискува с по-високата цена.
  • #2
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Bob ( преди 15 години )
    Определено имат нужда. Тия 2.2 литра 136 коня са от преди 10години технология.
  • #1
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И както казва Боби Турбото: "Квооо? Абе бате, тия луди ли сааа?!?"