fallback

Нисан Примера/Nissan Primera

+ богато серийно оборудване, голям багажник, сравнително чисти отработени газове- ограничено пространство, груби мотори, голям кръг на завъртане, ниски облегалки за главите

 История на модела9/90 Представяне на модела като наследник на Блубърд. Варианти: седан с 4 врати и хечбек с 5 врати, както и комби.1/95 Подобрения в модела, възможност за два еърбега9/96 Смяна на модела при лимузината, комби версията - преработена. Мотори: 1.6 литров с 90 к.с., 2.0 литров с 115 или 130 к.с., а като GT с 150 к.с., турбодизел 2.0 TD с 90 к.с.1/98 Моделът е преработен6/98 Ново комби9/99 Фейслифт, нови 1.8 литров бензинов мотор с 114 к.с. и 2.0 литров бензинов вече с 140 к.с. Спирачен асистент и странични еърбегове отпред серия1/02 Смяна на моделаВ началото на 90-те Примерата беше голям хит, после се устреми към средната статистика. От гледна точка на дизайн автомобилът е по-скоро "сива мишка", но разполага с множество скрити стойности. С представянето на модела Нисан се наложи като константна величина в средния клас. Още една крачка напред представлява смяната на модела през есента на 96 г. Седанът и хечбек версиите бяха сменени, а комбито - Traveller (на старата база) остана до средата на 98 г. в програмата. Последни съществени промени в първия модел: От началото на 95 г. автомобилът предлага два еърбега серийно. Въпреки външната прилика с първата Примера, представеният през 96 г. вариант е базиран на нова платформа. Моделът предлага и сериозен напредък от гледна точка на пасивната безопасност. Благодарение на подобренията в аеродинамиката на автомобила намаляват сериозно шумовете, причинени от въздуха, които бяха сериозно критикувани при първия модел. От гледна точка на шасито по-новия модел също трупа сериозни точки. Задната ос е технологично подобна на тази при топмодела на Нисан - Максима, което подобрява поведението на пътя значително. Нивото на оборудване също е на ниво: ABS и серво са серийни. Смяната на модела от 96 г. разшири значително и гамата на моторите. Заедно с двата бензинови, взети от стария модел, но модифицирани 1.6 и 2.0 литра се появи и двулитров турбодизелов мотор, а от 97 г. и мощната 150 к.с. версия GT. Най-масово се продаваше двулитровия бензинов мотор с 115 коня. Другата алтернатива на пазара втора ръка е също често срещания базов 1.6 литров мотор. 90-те коня на базовия мотор са достатъчни за тежестта на купето, а разходът е доста нисък. Икономичността е и най-голямото предимство на Примера TD, който обаче вече в сравнение с дизелите с директно впръскване си е за старо желязо.Най-често срещани повреди:Горивна система: дефектни електрически горивни помпи, както и проблеми с техните релета от 97 г.Дефекти в предната ос, скъсани жила на съединителя, дефекти на съединителяЕлектрика: често срещани дефекти на фарове и мигачи, дефектни генератори и акумулатори, проблеми със стартераКаросерия: лошо напаснати врати, тракащи прозорци, дефектни уплътнения на вратите, проблеми с централното заключване.   
Тагове:
fallback
  • #28
    shekspir ( преди 12 години )
    karam NISSAN PREIMERA 1992g 16V 85KW,vsi4ki ekstri bez kojen salon,luda kola na 18000 km smenqm maslo nemi gori i kapka karam s maslo castrol magnatec 10w40,smenih dosta koli ,no kato tazi sam nqmal,udarih kartera i toi oprq na cetkata, 13 km karah s sveta6ta lampa na masloto za6toto ne ka4va6e maslo, i nehvarli dvigatelq. Kazvam tova sa unikalni koli,i nikoga nqma da si kupq druga. ve4e imam s neq 60000 km i nesam smenql ni6to samo gumi. mnogo zdravi koli sa tova.
  • #27
    C5 HDi ( преди 12 години )
    Колега, уточни модела на "предишната ти френска кола", че ми стана много интересно... Седем години карах ксантия и съм сменил два пъти биалетки и един път сфери, за почти три години на C5 съм сменил само една крушка H7... Не се заяждам и не ме разбирай погрешно, Нисан на мен лично много ми харесва и ако не съществуваха хидропневматични Ситроени, може би щях да карам Нисан, нищо че возят значително по-дървено.
  • #26
    Абе... II ( преди 12 години )
    По уличките често ми се налага да свиркам на пешеходците защото хората просто не чуват че идва кола. На път като спреш климатика чуваш единствено гумите как се търкалят по асфалта. 10 000 километра до тук - смених масло, филтри, накладки (профилактично) и това е. При същото каране и дупки предишната ми (френска) кола щеше да е ремонтирана поне 4 пъти.Автора можеше поне да се качи. Щеше да знае че неудобството е по-скоро сравнително твърдото возене и седалки
  • #25
    Абе... ( преди 12 години )
    Груб, груб, колко пък да е груб тоя мотор? С 1.8 бензин съм. На газ-спирачка всеки ден през София с 12-годипна кола разход 6-7 със се климатик. Хората с много по-малки и нови коли се радват като е под 10 по същия маршрут. Причината - грубо интелигентния инжекцион заради който рядко се случва да вдигаш над 2000 оборота (май само като се налага да свия в огледалото поредния "забързан" WV-аджия). Единственото нещо на старо с по-интелигентен двигател е Мицубиши Каризма
  • #24
    jsnqkshf ( преди 13 години )
    lgO7pi , [url=http://oqroxidwbtuj.com/]oqroxidwbtuj[/url], [link=http://mpojjbqshver.com/]mpojjbqshver[/link], http://vlmqfqhxnnuj.com/
  • #23
    sawkauxqab ( преди 13 години )
    DlDd4W yuuhvpiybrcj
  • #22
    zgwjblbmydt ( преди 13 години )
    H6vCHn ntlhnixmfthh
  • #21
    Leatrix ( преди 13 години )
    Keep these articles conimg as they
  • #20
    dadf ( преди 13 години )
    nisanite sa SUPERa
  • #19
    Rumen ( преди 13 години )
    karam ve4e blizo 3 godini Nissan Primera 98g. 1.6 16v - 100konq strahotna mashina nqmam oplakvane golqma ,komfortna dosta purgava v predvid s tegloto na kupeto i zdrava sreden har4 10 (grubo kazano 10 )
fallback
Последни