fallback

Нисан Микра/Nissan Micra

+ солидна изработка, сигурно поведение на пътя, ниски разходи- малки, неудобни седалки, нисък комфорт, слаби спирачки, малък багажник, тромави мотори

 История на модела1/93 Представяне на новия модел на произвежданата от 1983 Микра. Мотори: 1.0 литров с 55 к.с. и 1.3 литров с 75 к.с.1/94 Извънреден модел Топик с платнен, нагъващ се шибидах8/95 Еърбег за водача серия1/96 Подобрения в модела3/98 Подобрения в модела, 2 еърбега серия5/98 Нов 1.5 литров дизел с 58 к.с.8/00 Фейслифт. Нови мотори: 1.0 литровия мотор вече с 60 к.с., 1.4 литров с 82 к.с. заменя досегашния 1.3 литров. Странични еърбегове серия за всички модификации2/03 Смяна на моделаБазата на този автомобил вече е на 12 години, но той все още не е извън играта. Моделът беше произвеждан цели 10 години и с малки подобрения беше държан на висотата на времето. Слабите спирачки бяха оправени чак през 2000 година, сигурността при краш-тестовете беше подобрена през 98 г.Моделът се предлага и с 5 врати, но който пътува повече сам или с още един човек трябва да предпочете версията с 3 врати, защото пре нея вратите са по-големи и качването и слизането са много по-удобни, поне що се отнася до предните седалки.Карането на Микра не е свързано с лишения. Малкият Нисан е маневрен и се придвижва съвсем прилично - естествено ако го държите в по-високи обороти. Базовият мотор с 55 коня има достатъчно сила, а разходите по поддръжката му са ниски. Предимствата на по-мощният мотор с 75 коня са едва забележими.1.5 литровия дизел от Пежо (от 98 г.) е много икономичен, но е нехармоничен в сравнение с типичните за марката бензинови двигатели. Безстепенният CVT- автоматик функционира безотказно, но е необходимо свикване с поведението на оборотите. Произвежданата във Великобритания Микра е много солидна и разполага с чудесна издръжливост. Добре поддържани екземпляри спокойно надхвърлят 200 000 км пробег дори с най-малкия мотор. Интересни са извънредните модели, пускани малко преди фейслифт (от 1/96 и 3/98), които предлагат различни екстри - напр. Magic или Topic с голям платнен покрив, които могат да се намерят на пазара втора ръка на доста изгодни цени.  От по-старите екземпляри е препоръчителна LX версията от 8/94, защото разполага с еърбег за водача.Най-често срещани повреди:При по-старите екземпляри се срещат прегорели гарнитури на главата на мотора, течове на масло от мотора, скоростите и диференциала. Дефектните съединители не са рядкост. Недостатъци в синхронизацията карат скоростите да заяждат. В редки случаи се срещат дефектни стартери, акумулатори, бензинови помпи и намокрени свещи. Дефектни ел.стъкла, тракаща задна седалка.   
Тагове:
fallback
  • #5
    nataliq ( преди 12 години )
    iskam da popitam za6to pri po visoki temperaturi ili kogato kolata e izlojena na prqka slan4eva svetlina ne6te da zapali na kakvo se dalji tova stranno ne6to moje li nqkoi da mi kaje ???? 6te sam mnogo blagodarna
  • #4
    Галя Жекова ( преди 13 години )
    БЛАГОДАРЯ ТИ :-)
  • #3
    Никола Николов ( преди 14 години )
    Здравей, Галче!Потърси за интересуващата те информация на:/catalog.***.ru/, / ***.avtomarket.ru/!Надявам се да ти помогне това да се запознаеш с твоята машинка!
  • #2
    МИКРО ( преди 14 години )
    Нисан и Рено се "ожениха" през 1997г., така че дизелчето е от Рено, просто виж такъв мотор със същата кубатура при френската марка и ще разбереш за какво става дума. На мене ми звучи като разход 4 на сто, направо СУПЕР за градско. Честито!!!
  • #1
    Галя Жекова ( преди 15 години )
    Купих си Nissan Micra 1,5d -58кс. 1999 година,но нямам никакви технически характеристи на модела В единия серивиз ми казаха ,че двигателя е френски и с това приключиха с информацията .Много Ви моля ако някой може да ми каже нещо повече ще му бъда благодарна .
fallback
Последни