IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Планове на Opel за близкото бъдеще

На пресконференция в немския град Айзенах, шефът на Opel/Vauxhall Ник Райли (Nick Reilly), разкри плановете на фирмата за производство на изцяло нов малък модел, който ще бъде разположен под Corsa.

Планове на Opel за близкото бъдеще
Серийното производство на новия градски модел на Opel ще започне от 2013 година, именно в завода на фирмата в източногерманския град Айзенах в провинция Тюрингия. 



„Този наш нов модел, ще бъде важен елемент в общата ни стратегия”, заявява Райли. Очаква се новият градски автомобил на Opel да бъде главен конкурент на Ford Ka, Fiat 500, Citroen C1/Peugeot 107 и др. 

Според официално изявление на представителите на Opel, новият малък автомобил, който все още няма име, ще бъде „предназначен за клиенти, търсещи малка и ефективна кола за градските райони, които няма да искат да правят компромиси с технологиите и дизайна, както и с удобствата в нея”. 



От фирмата потвърдиха и това, че на базата на новия модел ще се прави и електромобил на по-късен етап. 

Европейското подразделение на GM обяви, че ще инвестира 90 милиона евро за производството на малкия модел в Айзенах, където колата ще бъде произвеждана заедно с Corsa

От фирмата заявиха, че решението да се прави този модел в Айзенах ще позволи да се сглобяват допълнителни количества от модела Corsa в испанския завод в Сарагоса. 

На пресконференцията Райли потвърди също, че се подготвят и ново спортно купе и нов SUV автомобил. 

„С новите модели ще разширим моделния ред на Opel в бъдеще, като ще предложим избор на клиентите ни в няколко нови сегмента от пазара”, обяви Райли, без обаче да навлиза в подробности.  
0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 15 години )
    е това е наистина смешна новина :-)
  • #9
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Налдо ( преди 15 години )
    Е,тежко е да си нашмъркан до козирката!Не може и злобарка да удариш дори!От дрога ти се е свил на кравайче,отдзад на дупето!
  • #8
    4 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ... и както обикновено си е пляснал 19 плюса на мнението, защото той и той (х18) много си харесва мнението.
  • #7
    3 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Сава-Маккена-Легена-*** стана WJQ. Лошо нещо е е шизофренията.
  • #6
    6 rate up comment 15 rate down comment
    WJQ ( преди 15 години )
    УФ!Обичам ръбатите!
  • #5
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Налдо ( преди 15 години )
    Е,тежко е да си нашмъркан до козирката!
  • #4
    6 rate up comment 14 rate down comment
    ... ( преди 15 години )
    Опаля казанлъшкото *** пак се включи с цапаниците си.Аве *** не се ли усещаш че си смешен с жалките си опити да се направиш на интересен.Сина ми по-добре ще го направи макар че е 6-ти клас.Ти да не си предучилищна или акъла ти е толкова на ученик.*** и форумен *** си ти.Не се обиждай но си е самата истина.
  • #3
    21 rate up comment 4 rate down comment
    WJQ ( преди 15 години )
    Приятелю,не съм никакъв художник на Форума!!!Моите рисунки са любителски и непретенциозни.Колкото мога-толкова.Просто вместо да пиша какво очаквам или какво ми харесва и не ми харесва,както повечето колеги го правят,аз визуално"изказвам"мислите си с мои си"цапаници".Елементарно,културно и без обиди.Ето мъничкото Опелче:http://pics.data.bg/categories/1/общи/8e90f54abcac858d1e6f1b95ff6b22e2/opel23jpg
  • #2
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Нека "художника" на форума се включи сега, за да им покаже как се рисува!Само не разбрах и този ли хлОпел ще е с вечна гаранция? :)))
  • #1
    4 rate up comment 24 rate down comment
    ( преди 15 години )
    А колата от скицата с решетка на Алфа Ромео, фарове на Форд С макс, страница на БМВ и задница на Ситроен С1/Пежо 107, обициална скица на Опел ли е, или е правена от независим артист? Аутомедия, не се научихте да споменавате произхода на изображенията си! Има огромна разлика дали е едното или другото. Независимите артисти вземат готови елементи от всякакви марки, докато дизайнерите с които работи автомобилната компания не би трябвало да плагиатстват.