fallback

Опел Вектра/Opel Vectra

+ достатъчно пространство, сигурно поведение на пътя, икономични мотори, чисти отработени газове- кратки интервали на обслужване, твърде дълги скорости, недостатъци в качеството на изработката

 История на модела6/88 Представяне на Вектра А3/89 Нова хечбек версия с пет врати11/92 Подобрения в модела, ABS серийно. Нов V6 мотор с 170 к.с.6/94 Два еърбега серийно8/95 Смяна на модела, представяне на Вектра В. Мотори: 1.6 литров 75 к.с., 1.6 16v с 100 к.с., 1.8 литров 16v с 115 к.с., 2.0 литров 16v с 136 к.с. и 2.5 литров V6 с 170 к.с., както и един турбодизел 1.7 TD с 82 к.с.9/96 Представяне на комби версията Вектра Караван. Нов 2.0 DI с 82 к.с.9/97 Нова, допълнителна версия на 2.0 литровия турбодизел с 100 к.с.9/98 Подобрения в модела. Нова спортна версия i500 с 2.5 литров V6 мотор с 195 к.с.7/00 Нов 2.2 литров дизел с директно впръскване и 125 к.с.3/02 Смяна на модела при лимузината, прекратяване производството на Вектра В Караван9/03 Представяне на Вектра С КараванБестселърът от среден клас на Опел е склонен към дефекти. Качеството се подобри чак след септември 98 година. С представянето на Вектра В Опел смяташе, че техническите недостатъци на предшественика са преустановени. Само че и изцяло наново разработения наследник се оказа проблематичен. Въпреки това първата версия на Вектра В (произвеждана до средата на 98 година) се оказа най-продаваният автомобил в този сегмент в цяла Европа. Предлагането на старо също е голямо. Преработката на модела от септември 98 година трябваше да реши всички технически недостатъци - Опел смени 3000 от общо 8000 компонента по колата. При спортната i500 версия с мощност 195 коня добродушният семеен автомобил мутира във вълк, наметнат с овча кожа. Този 6-цилиндров агрегат е горната граница при моторите. С базовия 1.6 литров 75 или 100 коня двигател Вектрата в никакъв случаи не е недомоторизирана. Особено пъргав е автомобилът с изненадващо икономичния (при извънградско) 1.8 литров 16v с 115 коня. Двулитровата версия с 136 коня е значително по-скъпа, а това което предлага в повече е незначително. На голямо внимание се радват и двата турбодизела с означение DI (82 и 100 коня), особено сред онези, които карат много, поради комбинацията от мощност и икономичност. Който обаче се реши на дизел, трябва да се примирява с нехармоничния и силен шум на мотора, който при директно сравнение с тихите бензинови версии е особено дразнещ.Заедно с класическата лимузина Вектра Караван (9/96) също се разви като касов хит. Причината за това е, че автомобилът е елегантен, и въпреки това не е псевдо комби, а действително разполага с голям багажник. Опел е особено старателен по отношение на сигурността. Още със старата на модела серийно в базовата версия имаше ABS, два еърбега, а от средата на 97 година станаха серийни и страничните възглавници. От гледна точка на разходите Вектра е един от най-икономичните в този клас: пестеливи мотори, отговарящи отдавна на нормата Евро 4, които в повечето случаи се оказват по-добрият избор в сравнение с шумните дизели. На пазара ввтора ръка търсенето е по-голямо при комбито.Най-често срещани повредиМотор: многобройни случаи на скъсани ангренажни ремъци, предизвикани от дефектни ролки, прегорели гарнитурина главата при дизелаГоривна система и гърнета: дефектни бензинови помпи, скъсани маркучи откъм резервоара, скъсани и спукани тръби и ауспуси.Каросерия: счупвания в кормилната уредба (до 98 г.), пропускащи уплътнения на вратите, лошо напасване на вратите, разклатени седалкиОбратни повиквания в сервизите на компанията: за закрепването на коланите (през 96 г.), за страничните еърбегове (през 97 г.), за ролките на ангренажния ремък при 1.4 и 1.6 литровите 16v мотори (97 г.), за жилото на ръчната спирачка (98 г.)    
Тагове:
fallback
  • #61
    куку-руку ( преди 11 години )
    Ей аман от майстори :), имах едно фокусче, след него една вектра Б, еми да ви кажа - една и съща кошница :) - в смисъл евтини и здрави коли, точно коли за нашите условия - финансови и инфраструктурни :D. Опела бил дарак, Форда се чупел постоянно - трънки, поддържайте си колата както трябва и пак ще говорим. Сменяте маслото на 40к с М10Д и после ревевете, че били трошки, еми няма кка да стане :). Както каза колегата по-доло поддържания автомобил е вече приятел :)
  • #60
    fuafrqolc ( преди 12 години )
    Mh4sNz wxhmjuazmvip
  • #59
    vaofugwcxq ( преди 12 години )
    Ndo8Oz , [url=http://pshjgsnpvpqi.com/]pshjgsnpvpqi[/url], [link=http://sxtusepakegn.com/]sxtusepakegn[/link], http://nbvponteksqw.com/
  • #58
    qkwratf ( преди 12 години )
    aDqbJ9 rsafwhpsilhl
  • #57
    Meadow ( преди 12 години )
    I'm grateful you made the post. It's celaerd the air for me.
  • #56
    zosnurm ( преди 12 години )
    VC04OI cdepgqdjmwpd
  • #55
    Velvet ( преди 12 години )
    Back in school, I'm doing so much larneing.
  • #54
    Svetoslav Kasabov ( преди 13 години )
    imah vektra 2.115k.avtomatik i sam mnogo dovolen
  • #53
    rexy.1974 ( преди 13 години )
    3 godini imah opel kadet 1.4,90 g.Tova e 'ku4e marka'kola,otli4na mehanika,maximalno oprostena,vaob6te:KORAVA MA6INA !!!Jalko samo,4e 'tenekiite'ne ustiskaha,ta se naloji nakraja da si kajem 4AO.
  • #52
    hhuhuih ( преди 13 години )
    ?????????????????????????
fallback
Последни