IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes обяви цените на новия CLS

Продажбите на новия Mercedes-Benz CLS ще започнат в Европа през януари 2011 г.

Mercedes обяви цените на новия CLS
От Щутгарт съобщиха някои цени на модела. Базисната цена ще стартира от 59 857 евро (цената включва ДДС от 19% в Германия). За тези пари ще може да се купи версия CLS 250 CDI BlueEfficiency с мощност 204 к.с. (150 kW) идващи от четирицилиндров дизелов двигател с обем 2.1 литра. 



След него идва версията CLS 350 CDI BlueEfficiency, с друг дизелов двигател, имащ 6 цилиндъра и обем 3.0 литра, с мощност 265 к.с. (195 kW). Неговата цена е по-висока с 3 570 евро. Най-силният двигател предлаган с новия CLS 350 BlueEfficiency е бензинов и има мощност от 306 к.с. (225-kW). Работният му обем е 3.5 литра и има 6 цилиндъра, като цената на тази версия е 64 617 евро. 



И трите двигателя са със системата за директно впръскване на горивото и ще се комбинират с трансмисията G-Tronic Plus със седем степени. Има възможност за избиране на много допълнителни екстри, което повишава цената значително. 



Например пакетът „Edition 1", който ще се предлага само през първата година от продажбите на CLS, включва матов цвят, кожен салон, черен покрив, алуминиеви педали и др. допълнения на цена от 6 664 евро. Естествено най-скъп ще бъде пакетът на AMG Carbon, който може да се получи за 10 115 евро. 



Възможно е да се поръчат срещу доплащане и LED фарове, много системи подпомагащи водача или допълващи лукса в колата. Трябва да се каже обаче, че и стандартното оборудване е много богато, като в него влизат например кормилната система Direct steer и системата start/stop (при дизеловите версии). 



Първите доставки на новия Mercedes-Benz CLS ще започнат в Европа от април 2011 година.
0 от 500
  • #18
    3 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    тоя двигател 250cdi прекалено го хвалят ама ако видите кривата на въртящия момент колко е крива - прочутите 500нм се достигат за съвсем кратко около 2000оборота и после здраво надолу. мисля че баварския 2.0д битурбо ще да е по приятен за каране с плоската си крива.
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    slr ( преди 15 години )
    със сигурност ще има CLS 500 s 4,7 biturbo двигател и най-вероятно CLS 63 AMG версия с най-новия 5.5 V8 biturbo
  • #16
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    То няма начин да няма CLS 500, просто няма такъв филм :) Но, да - в статията не са упоменати.
  • #15
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Niki ( преди 15 години )
    Който каже нещо против този невероятен автомобил е или сляп или уникален селянин това е колата пичове !!!
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Anonymous ( преди 15 години )
    Макар че препрочетох статията не са го упоменали изрично. Иначе си прав.Явно тук имат предвид само блу ефишънси серията,а в последствие ще кажат и кои други двигатели ще предлегат в бъдеще. Според мен ще взаимстват за по-високите версии и модернизирания двигател от CL, който ако не се лъжа беше 428 к.с.
  • #13
    13 rate up comment 0 rate down comment
    ..... ( преди 15 години )
    priqtel,nesi pro4el vnimatelno statiqta tam se kazva 4e se razkrivat samo 4ast ot dvigatelite i s1otvetno cenata na koqto se predlagat
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    incompetent ( преди 15 години )
    И за мене е все пак странно, че най-мощният двигател е 300к.с. Нали уж е спортен/купе автомобил. А и като цяло - само 3 двигателя? Иначе на последната снимка изглежда адски добре.
  • #11
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Anonymous ( преди 15 години )
    Е, дизел така или иначе никога не бих карал.Въпрос на вкус!
  • #10
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Ицо ( преди 15 години )
    По-скоро 15-16 при нормално градско каране, без много задръствания. Другото е фантастика.
  • #9
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Той от къде да знае разликата м/у бензин и дизел. Карах Це180 компресор към 140-150 коня и е 2-пъти по-муден от моето 525 дизел, 163 коня. Пък 204 коня дизел съм карал Ягуар XJ и мисля, че са достатътчни да върви с 200 км/ч без да се зори и има прилично ускорение. Като не го кефи, в другата тема има едно Субару 301 коня...