
Хибридният седан Fisker Karma е със система съставена от двулитров бензинов турбодвигател с мощност 260 к.с., който се използва само като генератор за зареждане на комплекта от литиево-йонни акумулатори, и два електромотора с обща мощност 403 к.с. задвижващи задните колела чрез едностепенна скоростна кутия.
.jpg)
Автомобилът може да измине без зареждане 80 км, а когато бензиновият двигател работи и зарежда акумулаторите – 483 км. Наред с това, хибридният Fisker Karma има и режим на работа Sport, при който седанът ускорява от място до 100 км/час за 5.9 секунди, но при него изминатото разстояние се съкращава до 402 км. Максималната скорост на хибрида е 200 км/час. Според производителите, средния разход на бензин при Karma е 2.4 литра на 100 км.

Седанът има доста големи размери – дължина 4996 мм (това е съпоставимо например с дължината на новия Audi A7 Sportback), а разстоянието между осите е 3160 мм, което дава възможност за много комфортно пътуване в автомобила.
Все още не е ясно каква цена ще има хибридния Fisker Karma и на кои световни пазари ще се предлага, но и това ще стане известно в Париж.


0