Комплексът от литиево-йонни акумулатори при A-Class E-Cell се зарежда от стандартната електрическа мрежа с напрежение 220-230 V за осем часа. Когато зареждането става от трифазна мрежа с напрежение 400 V, времето за пълно зареждане е само 3 часа.
.jpg)
Максималният въртящ момент на двигателя е 290 Nm. В режим „Boost" двигателят може за кратко време за повиши мощността си до 95 к.с.
Ускорението на A-Class E-Cell от място до 100 км/час е за 14 секунди, а до 60 км/час за 5.5 секунди. Максималната скорост на автомобила е 150 км/час.
Обемът на багажника на хечбека не е пострадал от монтирането на акумулаторите и е останал като при стандартния модел - 435 литра. Товароподемността на електромобила е 350 кг.
Стандартното оборудване на A-Class E-Cell включва климатроник, биксенонови фарове, система помагаща на водача при паркиране и пълен набор от въздушни възглавници, вкл. и странични и задни завеси.
В края на миналата година Mercedes-Benz произведе къса серия от водородни автомобили на базата на B-Class, наречен F-Cell. Този модел имаше електродвигател с мощност 136 к.с. зареждан от литиево-йонни акумулатори. B-Class F-Cell зарежда акумулаторите си сам с помощта на така наречените горивни клетки, в които топлинната енергия освобождавана при реакцията на окисляване на водорода се превръща в електроенергия.


0