IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Jaguar подготвя съперник на 3-Series

Вече е сигурно, че идеята за малък, „baby Jaguar”, няма да остане само на хартия.

Jaguar подготвя съперник на 3-Series
Шефовете на британската фирма, която е част от индийската група Tata, са решили да правят съперник на BMW 3-Series. Новият модел ще бъде позициониран под XF в моделния ред на Jaguar. 



Това фактически ще бъде заместника на X-Type. Последните информации от фирмата са, че разработката навлиза в напреднала фаза. 

Изданието AutoExpress публикува компютърни снимки, които показват как би могъл да изглежда бъдещия компактен Jaguar. Целта на Jaguar е да продава нов компактен модел, съперник на „тройката” на BMW на всички световни пазари. Новият модел трябва да върне имиджа на Jaguar и при по-масовите модели, имидж поразклатен от не дотам успешния X-Type, произвеждан на платформата на Ford Mondeo. 



Дизайнът на новия компактен Jaguar ще вземе от стила на XF and XJ, но в същото време ще се отличава от по-големите модели. 

Източник от фирмата съобщи, че там вече работят върху нова платформа, която ще бъде от алуминий и ще е предназначена за заместника на X-Type със задно предаване. Според него, от Jaguar са си поставили високата цел платформата да способства за постигане на най-добрата управляемост в този клас. 

Да напомним, че големият Jaguar XJ вече използва алуминиева платформа, като се появиха информации, че е възможно всички модели на фирмата да преминат към алуминиеви платформи. 

За новия модел се готвят най-съвременни четирицилиндрови бензинови и дизелови двигатели. Възможно е на по-късен етап да се предлага и хибридна версия на новия компактен Jaguar. Съперникът на 3-Series ще се появи до края на 2012 година.
0 от 500
  • #33
    3 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    E, то и аз сега очаквах в новият XJ да има дърво и по два фара отпред, но... Яд ме е на Форд, че продадоха Ягуар и Волво. Но като погледнах днес продажбите им в Европа за първите 7 месеца, разделени по модели ми стана ясно, че не може с 40-50 000 годишно производство на даден модел да очакваш печалба. А целта на автопроизводителите е да печелят пари, а не слава, нали? Форд нямат много голяма моделна гама за разлика от други производители. Това може би им помогна да преодолеят кризата.
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Nqma nujda da mi obqsnqwa6 istoriqta na Jaguar.Prosto horata ne iskat premium Ford Mondeo.Za tqh Ford e zdrawa nepretenciozna kola,no samo tolkowa.Nikoga nqma da e premium.Jaguar da naprawqt now malak model,no ne da e na platformata na 1 s ni6to neizpakwa6ta kola,da q naprawqt!!!!
  • #31
    5 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    А ти разбери, че за да се спаси тая марка, бяха необходими подобни мерки! Никой не купуваше XJ, затова и компанията бе продадена на Форд. Те се опитаха да масовизират Ягуар, като предоставят един по-достъпен модел за потенциалните клиенти. Така в момента правят всички. Ето, индийците отново се опитват да презентират по-достъпен модел на Ягуар. Никой не искаше и Алфа с предно. Никой не искаше и Мондео с предно. Но какво постигна Сиера със задно?
  • #30
    1 rate up comment 8 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Razberi,4e samo ti jiwee6 w izmisleniq si swqt na Ford.Nikoi ne iska Jaguar s PREDNO na platformata na Mondeo!Kupuwa6 koko6ka na cenata na kon,prosto horata razbraha i malkiq Jag ne se kupuwa6e!
  • #29
    8 rate up comment 1 rate down comment
    MAKKENA ( преди 15 години )
    Знам,споко!Аз само казах,че всички прибори,май хората и Англичаните очакваха да са маркови.За всичко съм съгласен с теб.Но явно хората в Европа не разбраха традициите от Англия.Така както "Богинята"-ДС 19 и 20-Ситроен щеше да фалира-никой не го разбра!Добре,че френското правителство го подържаше 6 години и чак след това хората го възприеха и стана Легенда!Но,няма страшно!Ягуар е жив!
  • #28
    6 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Това, че цитирам теб, не означава, че всичко което пиша, се отнася до теб ;) Просто не ми се пишат 5 поста и не ми се отговаря на всеки. Обаче да се свърза неуспехът на един Ягуар ( който между другото от десетки години не е имал успех) с автомобилна марка като Форд ( която преодоля кризата без държавни помощи) е малко пресилено. Аз не мисля, че Форд са причина за това. Jaguar X-Type си бе достатъчно добра кола, както и S-Type. Мисля, че това бе правилният път за Ягуар. Сегашният XJ е красив, приовлекателен, спортен, но...му липсва излъчването на Ягуар. А точно това очакват потенциалните купувачи. Това е все едно Ламборджини да се откаже от клиновидната форма. Е, няма как да стане. X-Type бе опит за увеличаване производството на Ягуар, за да се стигне по някакъв начин до печалба. Може би това не бе правилният подход на мениджърите от Форд, но така решиха и така направиха. Проблемът на Ягуар е в това, че е английска марка, а всички английски марки или фалираха или бяха закупени от чуждестранни концерни. Твърде високомерни са англичаните, за да очакват нещо добро от себе си.
  • #27
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Още не съм я снимал, че е много стара и не мога да я дооправя. Днес я карах 30 километра. Бая дърпа. 750 кубика. Я дай ел. поща да ти пратя тия, дето са ми на фейсбука :)
  • #26
    6 rate up comment 3 rate down comment
    MAKKENA ( преди 15 години )
    Добър вечер!Да бе човек нали и аз това писах,ще те цитирам теб:-Ягуар си беше на дъното още преди Форд да почне да се занимава с тях"Ето ме и имен цитат:-"Реномето на малкия X-Type беше паднало още преди да излезе."Пишеме за едно и също нещо!!!Форд е СУПЕР!Не се изказах правилно!Исках да кажа,че хората не само се повлияха от кризата в Ягуар,а не искат копчета от никой модел,дори и от Самолета-КОНКОРД!!!това исках да кажа!Искат копчетата да са си на Ягуар!Ясен ли съм пич?http://pics.data.bg/categories/1/общи/0f047b00c8f184b5fca8560b9c45463e/img_257539_423005_b
  • #25
    6 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Лично аз предпочитам Ягуар на платформата на най-добрите автомобили с предно предаване - Форд пред ТАТА. А вие?
  • #24
    7 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    И какво като има копчета от Форд? В Англия, родината на Ягуар, Форд е най-продаваната марка през последните години, както Фолксваген в Германия. Това, че Фолксваген, който не е бил никога много надежден автомобил, притежава Ламборджини, Бентли и Бугати, разклати ли имиджа им? Правите си грешни заключения за един неуспешен модел!Ягуар си беше на дъното още преди Форд да почне да се занимава с тях! Това, че Форд се опитаха да разширят гамата на Ягуар, бе само в плюс! Трудно е налагането на нещо ново, особено в тоя клас ( премиум) автомобили. Мислиш ли, че ако Фолксваген решат да пуснат Бентли, конкурент на 3-та серия, ще успеят? Съмнява ме. За да носи един автомобил името Бентли, той трябва да е ексклузивен, с високо качество на изработка( за предпочитане ръчна), което автомоатично определя високата цена. Но колкото по-висока е цената, толкова по-малък е шансът да стане конкурент на БМВ 3. При ниска цена се получават две неща или качеството на изработка спада, защото трябва автомобилът да се унифицира с многосерийните автомобили на WV Group, или правим качествен автомобил, но на загуба! И в двата случая, тоя автомобил не би имал никакъв успех!