IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Jaguar подготвя съперник на 3-Series

Вече е сигурно, че идеята за малък, „baby Jaguar”, няма да остане само на хартия.

Jaguar подготвя съперник на 3-Series
Шефовете на британската фирма, която е част от индийската група Tata, са решили да правят съперник на BMW 3-Series. Новият модел ще бъде позициониран под XF в моделния ред на Jaguar. 



Това фактически ще бъде заместника на X-Type. Последните информации от фирмата са, че разработката навлиза в напреднала фаза. 

Изданието AutoExpress публикува компютърни снимки, които показват как би могъл да изглежда бъдещия компактен Jaguar. Целта на Jaguar е да продава нов компактен модел, съперник на „тройката” на BMW на всички световни пазари. Новият модел трябва да върне имиджа на Jaguar и при по-масовите модели, имидж поразклатен от не дотам успешния X-Type, произвеждан на платформата на Ford Mondeo. 



Дизайнът на новия компактен Jaguar ще вземе от стила на XF and XJ, но в същото време ще се отличава от по-големите модели. 

Източник от фирмата съобщи, че там вече работят върху нова платформа, която ще бъде от алуминий и ще е предназначена за заместника на X-Type със задно предаване. Според него, от Jaguar са си поставили високата цел платформата да способства за постигане на най-добрата управляемост в този клас. 

Да напомним, че големият Jaguar XJ вече използва алуминиева платформа, като се появиха информации, че е възможно всички модели на фирмата да преминат към алуминиеви платформи. 

За новия модел се готвят най-съвременни четирицилиндрови бензинови и дизелови двигатели. Възможно е на по-късен етап да се предлага и хибридна версия на новия компактен Jaguar. Съперникът на 3-Series ще се появи до края на 2012 година.
0 от 500
  • #43
    7 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Добре. Кой си ти и за какво се бориш? Аз не крия, че Форд ми харесва. Имам и някакви аргументи. Но ти за какво се бориш? 10-15 години Форд се занимаваха с Волво и Ягуар ако не греша. Спасиха ги. Почти нищо не взеха от тях, с изключение на Волво, но за сметка на това сега продадоха ноухауто си на китайците. Точно когато нещата потръгнаха, дойде 2008 година и *** мамата на всички концерни в щатите, а и не само там. И за какво аз трябва да се бия в гърдите? Преди 2 години вземах 2000 лева ( чисто), плащаха ми осигуровки върху цялата заплата, а сега съм наполовина и на всичко отгоре ми дължат 2 заплати. Не, аз не се бия в гърдите. Ти ли си съдника, който ще ми каже как да разполагам с моите пари в тая пропаднала държава? Едва ли. Сигурен съм, че и ти си по-зле с парите, освен ако не си някой пубер, дето си няма понятие колко пари изкарват мама и тате и как! За какъв *** виниш Форд, че продали Ягуар и Волво, а не гледаш в собствената си празна паница?
  • #42
    6 rate up comment 15 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Ford kato marka za gastarbeiterite ne mogat da wlezat w luxozniq segment na pazara,zatowa sa kupili Jaguar,ama se widq,4e nqma da stanat taka ne6tata kakto iskaha Ford-da prodawat Mondeo s emblema na Jag.No doide dobrata stara kriza i Ford trqbwa6e da spasqwat sebe si i trqbwa6e da se prodawa Jaguar.Su6toto stana i s Volvo.Kwo tuka mi se pu4i6 i bie6 w gardite za Ford?
  • #41
    5 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Само Левски! Напълниха ми душата тая вечер, макар да не съм левскар :) Наборът на баща ми - Павел Панов и той :) Бе любимият ми футболист през осемдесетте. А за Ягуар...Марката бе продадена едва през 2009 година - тогава, когато кризата се задълбочаваше. Как би обяснил мнгогодишното присъствие на Ягуар и Волво в портфолиото на Форд?
  • #40
    2 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    1 strategiq za proizwodstwo na daden produkt za da e pe4eli6wa trqbwa da realizira prodajbi i wuzwru6taemost.Tazi strategiq s malkiq Jaguar ne prowarwq zatowa NE E PE4ELIW6A.Znam,4e te boli,4e twoita lubima marka ne e ni6to osobeno,no go razberi,6te e po-dobre za teb i nqma da te ebawat horata kato po4ne6 da se bie6 w gardite i da obqsnqwa6 kak Ford sa nai-dobrite.
  • #39
    7 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ами защото сме един и същ човек.
  • #38
    6 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Добре де, какво трябваше да направят? Да оставят XJ да се развива ли? И как да стане това, след като Форд нямат традиции в тоя клас автомобили? Ако аз управлявах Форд, може би щях да постъпя по тоя начин, ако имах много излишни пари. Обаче съгласи се, че едно производство за да е печалившо, трябва да е унифицирано. Форд вероятно са искали да вложат своето ноу хау в Ягуар, но поради простата причина, че нямат модел от тая категория автомобили, са предпочели да създадат модел, който се базира на Мондео. Това е добра стратегия намаляват се разходите и не се рискува много с нови разработки, които я дадат резултат, я не. Просто разбери, че Ягуар бе затънал в *** с извинение. Нямаше кой да го купува, не се и развиваше. Нямаше ги китайците, нямаше ги и индийците, които да влеят голи пари без ясна представа, дали ще има възвращаемост!
  • #37
    2 rate up comment 6 rate down comment
    до: BGRS и MAKKENA ( преди 15 години )
    Що пишете от един компютър бе пичове/пич? :D
  • #36
    1 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Otwiri si o4ite malko.Ako Ford ne se bqha mesili pri Jaguar sega moje6e i da ne prodawat markata.Jaguar nikoga ne e bila marka,kato ednodnewkata Ford.Winagi sa bili koli za opredelen krag fenowe na markata,koito cenqt klasi4eskite i ka4estwa.Zatowa nikoi nqma da prieme da slagat platformata na kola,koqto e hit sred turskite gastarbeiteri,hora ot niskata i sredna klasa i taxidjiite!!
  • #35
    3 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Разбирам, преди Форд да купи Ягуар, тая фирма да е имала някакви клиенти сред купувачите от средната класа, че да плюете! Обаче истината е друга! Точно Форд измислиха X-Type и S-Type! Точно Форд се опитаха да популяризират тая марка сред *** като нас! Ако не бе Форд, Ягуар щеше да бъде само едно име от миналото, което умря безславно!
  • #34
    3 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Кажи ми, кои хора не искат това? Кой купуваше XJ преди 1990 освен английската кралица? За кои хора ми говориш? И не мислиш ли, че точно Форд популяризираха тая марка сред средната класа, която никога нямаше да има достъп до премиум автомобил като XJ? Какви ги говориш, чуваш ли се?