
С него автомобилът ускорява от място до 100 км/час по-бързо с 1.3 секунди и има комбиниран разход на гориво от 5.8 литра на 100 км, което е с 0.5 литра по-малко от разхода на неговия предшественик.

След него идва 1.8 MIVEC, който за да отговори на изискванията на Euro 5 се е лишил от 2 kW и 2 Nm. За сметка на това обаче, неговата максимална скорост се е повишила, а комбинираният среден разход на гориво е намалял с 1.2 литра на 100 км (във версия с безстепенната трансмисия CVT с 0.7 литра).

Изцяло нов е и турбодизеловият двигател 1.8 DI-D MIVEC. Това според експертите в Mitsubishi, е първият дизелов двигател за лек автомобил с променливо отваряне и затваряне на клапаните.

При Lancer този двигател идва от кросоувъра ASX, като има две версии, с мощност 85 и 110 kW. Заменя досегашния дизелов двигател 2.0 DI-D (103 kW), който Mitsubishi взимаше от Volkswagen. Двигателят е и с функцията AS&G, за автоматично изключване и стартиране, съобразно условията на пътя.


0