.jpg)
Модернизацията е засегнала фаровете, задните светлини, предната и задна брони, нови са и джантите. Като цяло е подобрена аеродинамиката на колата. Добавени са и два нови цвята. Промени има и в интериора, като са използвани по-качествени материали, а на таблото се появява и индикация, показваща на шофьора кога е най-добре да превключи скоростта за да се получи икономично управление.
.jpg)
Все пак най-съществените промени при тази модернизация са в двигателите. Модернизираният турбодизелов агрегат с обем 1.9 литра (тип common rail), отново предлага три варианта на мощност - 130, 160 и 180 к.с., но в първите два случая мощността е повишена с 10, а в третия с 20 к.с. в сравнение с предишните версии.
.jpg)
Въпреки повишената мощност, двигателите са по-икономични с 12% в сравнение с предходните, а равнището на вредни емисии СО2 при най-мощния е 119 г/км.
.jpg)
Версия с предаване към четирите колела вече ще може да се поръча и с двулитров бензинов двигател с мощност 163 к.с., като той може да работи и с био гориво E85. Досега 4х4 се предлагаше само с двигателите с мощност 200- и 210 к.с., а с био гориво работеха само тези с мощност 175 и 200 к.с.
.jpg)
Това е втората модернизация на Saab 9-3. Новото поколение на този автомобил се очаква през 2012 година. Интересното обаче е, че на негова база ще бъде правен и модел хечбек. Преди него ще видим и седан, комби и кабрио. Следващото поколение вече ще се нарича Saab 93.


0