IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan модернизира и американската версия на Murano

Nissan публикува подробности и снимки от модернизираната версия на кросоувъра Murano за Северна Америка.

Nissan модернизира и американската версия на Murano
Както версията за Европа, така и тази за Северна Америка е получила по-агресивна предница с нова радиаторна решетка  и нова предна броня с различен дизайн на мястото за фаровете за мъгла. 



Нови са и задните светлини, летите джанти са с различен дизайн и имат размер 18 цола. 



Промени има и в интериора, фоновото осветление на циферблатите е бяло, използвани са и нови цветове за централната конзола и се предлага по-богато оборудване. 



Може да се поръча камера за наблюдение на пространството зад автомобила, нов цветен монитор с размер 7 инча и др. Други забележими промени в модел 2011 на Murano за Северна Америка е представянето на две нови версии - SV FWD и SV AWD. 



Всички версии на Murano за Северна Америка са с бензинов двигател V6 с обем 3.5 литра и максимална мощност 260 к.с. Максималният въртящ момент е 325 Nm. Двигателят се комбинира с вариабилна трансмисия CVT. Модернизираният Nissan Murano ще излезе на пазара в Щатите в средата на октомври. 



Междувременно стана ясно, че от Nissan са направили презентация пред свои дилъри на бъдещия Murano Convertible (кабриолет) в Лас Вегас този месец. 

На презентацията се е разбрало, че колата ще има мек сгъваем покрив и само две врати (на компютърния образ долу моделът е изобразен с 4 врати). 



Според присъствал на срещата дилър „моделът е доста необикновен и изглежда по-добре когато покривът е свален”.
0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    да точно така :)
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Е да де нали за това говорим,т.е.вариатор,а не вариабилна трансмисия.
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    ...на по-виска въпросният ремък застава в положение което отговаря на 3-та или 4-та или някоя си предавка защото при CVT предавателните числа са от 0 до +безкрайност почти :))
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    CVT-Continuously variable transmission или Безстепення скоростня кутияили по-просто представи си два конуса разположени един срещу друг единия с дебелия край а другия с тънкия които са свързани с ремък и като промениш неговото положение променяш и предавателното число в случая няма съединител или два няма придърпване когато се сменят предавките просто натискаш газта и колата ускорява нещо като самолет :) а когато си в режим М или S(зависи как са обозначени) като натиснеш лоста да речем.....
  • #1
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Някой да обясни ся ква е тази вариабилна трансмисия!Да не би някой да е искал да каже вариаторна?Освен това едва ли много хора ги вълнува в Европа какво пущат в хАмерика,както и обратното разбира се.Ама нали трябва да се запълва сайта с какви ли не глупости и помии...Наблегнете на качеството моля,а не на количеството!