За първите десет месеца на годината Suzuki излезе на трето място в Япония по продадени автомобили, като измести по този показател Honda.
Според информация на японските медии от 1 януари до 1 ноември 2006 г. фирмата Suzuki е продала 7000 автомобили повече от Honda. Според експертите успехът на Suzuki се дължи на първо място на предпочитанията на купувачите в Страната на изгряващото слънце към компактните и субкомпактни автомобили.

Днес японците все по-често избират икономичните мини автомобили, където Suzuki е определено един от лидерите. Това важи особено за пазара на субкомпактните автомобили, имащи обем на двигателя до 660 см3. Сега 35% от ежемесечните продажби на автомобили в Япония се дължат на продажбите на субкомпактни мини коли.

Практически пазара в Япония в този сигмент се контролира от Suzuki, Daihatsu и Mitsubishi Motors. Важно за успеха на Suzuki е и това, че фирмата обнови някои от моделите си и изкара нови на пазара, които бързо завоюваха успех. Първото място по продажби в Япония продължава да държи Toyota, която за първите 10 месеца на годината е продала 1 417 984 автомобили, а на второ място е Nissan с 670 096 продадени коли. За сравнение Suzuki е реализирал за същия период 587 874 автомобили.