Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Пежо 406/Peugeot 406

+ отлични пространствени отношения, висок комфорт, модерни дизели, сигурно поведение на пътя- колебливо качество на изработката, дефицити в сигурността, малко възможности за поставяне на предмети в купето

Пежо 406/Peugeot 406
 История на модела9/95 Представяне на наследника на 405. Мотори: 1.8 литров с 110 к.с., 2.0 литров 16v с 132 к.с.2/96 Нови мотори: 1.6 литров с 89 к.с., 1.9 литров турбодизел с 90 к.с. и 2.1 литров турбодизел с 109 к.с.6/96 Нов 2.0 литров турбобензин с 147 к.с.1/97 Представяне на комбиверсията Break, нов 3.0 литров V6 мотор с 191 к.с.7/97 Представяне на версия 406 Coupe
8/98 Нов мотор: 2.0 HDI дизел с директно впръскване с 109 к.с., който заменя стария 2.1 dT. Серийно странични еърбегове.5/99 Фейслифт и нов 2.0 литров HDI дизел с 90 к.с.1/00 3.0 литровия V6 мотор вече с 207 к.с.7/00 Нов бензинов мотор: 2.2 16v с 157 к.с.1/01 Нови бензинови мотори: 1.8 16v с 116 к.с. и 2.0 16v с 136 к.с.3/01 Нов турбодизел с директно впръскване: 2.2 HDI с 133 к.с.7/01 Нов бензинов мотор с директно впръскване: 2.0 HPI с 140 к.с.10/01 Нов турбодизел с директно впръскване: 2.0 HDI с 107 к.с. и филтър за твърдите частици5/04 Смяна на модела, представяне на 407Най-невероятното при 406 е неговата цена. Като нов, а също и втора ръка автомобилът е сред най-изгодните оферти на пазара. Получавате автомобил с дължина 4.60 метра и достатъчно пространство пътуващите отзад да си кръстосат краката. Даже може да кажем, че в 406 отзад е най-удобно. Седалката е толкова широка, че трима възрастни седят спокойно заедно. Отпред за сметка на това седалките търпят известна критика, тъй като са твърде меки и не дават достатъчно опора на по-едри пътуващи. Освен това са монтирани доста високо, така че възможността за настройване на височина е малко излишна. Облегалките за главите са малки, ниски и се изместват от зададената позиция. С това се изчерпват критиките по отношение на сигурността.
Окачването също спомага за безопасното движение - 406 залепва идеално за шосето. Най-голямата сила на автомобила е да абсорбира дори най-големи неравности по пътя. Моторите не блестят с някаква изключителна култивираност, с изключение на V6. Шестцилиндровият агрегат обаче не играе съществена роля на пазара. Границите на потребителското доверие се простират основно до 1.8 литровия мотор с 110 коня, който не харчи повече от базовия 1.6 литров. По-малкият от двата дизела също разполага с 90 к.с., а проблемите му започват с повишените очаквания към него, по тази причина този агрегат трябва да бъде яко изстискван. Чудеса от разхода на нафта не бива да се очакват при него, по този показател по-добър е по-големият турбодизел 2.1 dT с 109 к.с., който обаче е малко нехармоничен.Към момента най-добрият дизел е предлаганият след фейслифта от май 99 година комън-рейл 2.0 HDI. Цените при този мотор обаче на пазара втора ръка са твърде високи в сравнение с другите представители на модела. При всички случаи изборът на някой от дизелите си заслужава. Интересен е и предлаганият от средата на 2001 година супер модерен бензинов агрегат с директно впръскване. Най-често срещани повредиЕлектрика: дефектни CD чейнджъри поради проникване на вода в багажника, дефектиращи контакти на еърбега (изгаря лампичката)Спирачки: ръжда блокира спирачките на задната осКаросерия: вратите тракат (променени 4/99), повредени уплътнения на вратите (променено закрепване 10/99)Обратни повиквания в сервизите на компанията: 2000 и 2001 година, поради серво на спирачките и закрепването на елемент на задната ос.
Ако имате опит с 406, коментирайте тази публикация! 
0 от 500
  • #41
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Роко ( преди 2 години )
    През 2008 година си купих 406 2.1 тд. Минах над 100000км. И пак ще си купя 406 хди. Влюбен съм в този ммодел.
  • #40
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Bobby ( преди 5 години )
    Пежо 406 е уникален автомобил аз карам седаново Пежо - 1.8 16V,110к.с. модела е със заводска газова уредба GPL(LPG)...Разхода на газ в София е 10-11/100 км.,а извън градско е около 7,5/100..автомобила бие по возия всичките си конглокенти в този клас.Мога да кажа, че е с добро окачване от немски тип, като задното е независимо.Друг плюс е, че Пежо почти никога не започват да гният освен,ако не е удряна.Цените на резервните части са нормално скъпи. Като цяло е добър избор за лична или семейна кола!!
  • #39
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Ivo ( преди 6 години )
    Вярно,че вратите тракат,но това не ми пречи да съм доволен от 1,9тд Не го "изстисквам",просто се возя с кеф и колицата ме слуша вече цяла година без никакви ядове,нищо че я купих 2'ра ръка,по-доволен съм от нея отколкото от мерцедеса който карах преди това
  • #38
    4 rate up comment 2 rate down comment
    bat'Valio ( преди 7 години )
    ot dve godini karam 406-cata 1.8 16V s gazov injekcion te4na faza i sam mnogo dovolen ot varvene ot razhod ot komfort i povedenie na patq!!!
  • #37
    7 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 7 години )
    ot 4 godini karam poejoto i sam smenil samo masla remaci i bilaletki mn sam dovolen....
  • #36
    8 rate up comment 1 rate down comment
    iv ( преди 7 години )
    ot 3 godini karam 2.0/110/hdi 2001 godina.kolata e perfektna.pp. zada vi varvi po dobre avtomobila periodi4no po4istvayte debitomera s shprei/obezmaslitel/.
  • #35
    7 rate up comment 1 rate down comment
    сашо ( преди 8 години )
    Този модел е перфектен имам такова 2002 год 2.0 хди 110 кс перфекна кола добро ускорение.Също от екстрите ми харесва сензора за дъжд.Дизеловият двигате също е много икономичен 5 литра на 100 км като считаме че е 2000 куб двигател.И си е доста пъргава
  • #34
    15 rate up comment 2 rate down comment
    BOBY ( преди 8 години )
    Здравейте приятели и фенове на Пежо. Карам Пежо от 1998г. Сменил съм ги 4, като последното е 406. Нямам думи за колата. Не я сменям за нищо друго, освен за ново такова. А за това, че тези които правят св...ки нищо друго не могат, другите и това не могат да правят. За 5 год. му врътнах 60 000 само със смяна на 1 накрайник и 2 биалети. Против Пежо говорят тези, които не са се качвали и неу са карали Пежо.
  • #33
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Лично аз, пред немските танкове и каски предпочитам френските ласки - някак си по ми допадат ;))) - Mnogo me kefi mnogo originalno :)))
  • #32
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Toni ( преди 8 години )
    Karam ot dve godini i polovina 406 HDI 110k.s. 2001g. izminal sum s nego pochti 70000km.Mnogo sum dovolen ot nego ne sum smenial nishto po nego a razhoda e neveroiatno nisuk za kola ot tozi klas harchi mi malko nad 5\100