IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова версия на Nissan GT-R, наречена Spec-M

Това са най-новите шпионски снимки от специалната серия Spec-M на Nissan GT-R.

Нова версия на Nissan GT-R, наречена Spec-M
Това е един от двата специални варианта на модела, които са тествани през тази седмица на пистата Нюрбургринг. Spec-M е по-луксозната от тях, с плюшени и по-комфортни седалки, но в същото време с редица характеристики от супер спортния и по-скъп Spec-V



По-спортният Spec-V е с карбонови спирачки и олекотени панели на каросерията и леки джанти. Най-вероятно именно с GT-R Spec-V Nissan ще атакува рекорда за обиколка на северната част от пистата, в опит да си върне първото място. Наскоро новото Porsche 911 GT2 RS постигна време от 7 минути и 18 секунди, което подобри това на японците. 



А конкретният Spec-M заснет при тестове показва нови LED дневни светлини вградени в предната броня. От Nissan са монтирали и нов дифузьор под пода на колата за да повишат стабилността при високи скорости. 

При Spec-M е повишена и мощността на двигателя V6 с обем 3.8 литра, като достига около 520 к.с., достатъчно за да държи нащрек новото Porsche 911 Turbo



От Nissan малко изненадващо съобщиха, че сега обмислят версия на GT-R работеща с алтернативни горива. Главният инженер на фирмата, Казутоши Мизуно заяви, че „това ще направи колата по-приспособима към сегашната ситуация на пазара” и не отрече, че е възможна появата на хибридна версия, обозначена като GT-Rs. „Имаме няколко възможности, като все още не сме решили накъде да тръгнем”, казва Мизуно. 

Nissan GT-R Spec-M трябва да се появи на пазара в Япония в началото на идната година.  
0 от 500
  • #30
    22 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Поредното уникално творение на японците - просто този автомобил оставя без дъх дори и най-заклетите и претенциозни маниаци и фенове на спортни возила.GT-R печели в директните състезания с лекота в конструкцията, 4x4 и най-високите технологии в двигателостроенето.Цената му в момента в Щатите е 69 850$ за базовия модел до 70 090$ за топверсията.
  • #29
    22 rate up comment 0 rate down comment
    tracer ( преди 15 години )
    ми тогава ае да напраят дачията да струва 500 000 евро и ше стане сред най-добрите коли :D мноо сте ми смешни когато опр. дадена кола за най-добрата само по цената :X
  • #28
    22 rate up comment 1 rate down comment
    Lubaka ( преди 15 години )
    Значи една кола колкото е по скъпа толкова класи е над останалите!Хахахахахахаха оправи ми деня!
  • #27
    18 rate up comment 7 rate down comment
    zzz ( преди 15 години )
    Изобщо не виждам смисъл да се спори, дали поршето или нисана е по добър. Естествено, че поршето е класи над нисана и цената го доказва :)))
  • #26
    20 rate up comment 3 rate down comment
    tracer ( преди 15 години )
    sodom 6to ne si trae6 te e*a u razbira4a :@
  • #25
    18 rate up comment 6 rate down comment
    sodom ( преди 15 години )
    Това не е Spec M, а GTR модел 2012
  • #24
    29 rate up comment 8 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Да не забравяме, че Nissan GT-R е 4х4, което му дава невероятно предимство пред конкуренцията със задно. На права може да е по-слабо, което е доста спорно предвид данните, които показва, но на завои просто разцепва конкуренцията. Там му е силата според мен, което автоматично го прави не само спортен автомобил, а такъв който може спокойно да се ползва при всякакви пътни и метериологични условия. Като прибавим и цената се убеждаваме, че действително Nissan GT-R е без аналог и конкуренция.
  • #23
    23 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    двигателя на 911 не е върху задната ос, а е точно зад нея. това е "страхотна" идея само по отношение на компановката т.е. допълнителните две местенца за хора. по отношение на разпределението на масите хич не е страхотно. проблемите по завоите, особено на по предните модели 911 са тоно от тази "страхотна" компановка.
  • #22
    25 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    не знам за какво спорите. нисан и порше не са конкуренти. заради огромната разлика в цената. порше турбо и GT2 е конкурент с 430, 458, галярдо и още някой с подобни цени. а с GT-R имат спор само на пистата, но и той е решен в доста тестове. нисана всъщност няма конкурент - това му е уникалното. може би Z06 или ZR1 са около него като цена и възможности.
  • #21
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Стефан ( преди 15 години )
    Схемата на 911 е почти непроменена от началото, вярно имат страхотни идеи, като да монтират двигателя директно на задната ос, и много други умни подобрения.Но ГТРа си е конструиран сега от 0тас шаси разработено от Лотус... ОПИТ, ОПИТ, ОПИТ