
По-спортният Spec-V е с карбонови спирачки и олекотени панели на каросерията и леки джанти. Най-вероятно именно с GT-R Spec-V Nissan ще атакува рекорда за обиколка на северната част от пистата, в опит да си върне първото място. Наскоро новото Porsche 911 GT2 RS постигна време от 7 минути и 18 секунди, което подобри това на японците.

А конкретният Spec-M заснет при тестове показва нови LED дневни светлини вградени в предната броня. От Nissan са монтирали и нов дифузьор под пода на колата за да повишат стабилността при високи скорости.
При Spec-M е повишена и мощността на двигателя V6 с обем 3.8 литра, като достига около 520 к.с., достатъчно за да държи нащрек новото Porsche 911 Turbo.

От Nissan малко изненадващо съобщиха, че сега обмислят версия на GT-R работеща с алтернативни горива. Главният инженер на фирмата, Казутоши Мизуно заяви, че „това ще направи колата по-приспособима към сегашната ситуация на пазара” и не отрече, че е възможна появата на хибридна версия, обозначена като GT-Rs. „Имаме няколко възможности, като все още не сме решили накъде да тръгнем”, казва Мизуно.
Nissan GT-R Spec-M трябва да се появи на пазара в Япония в началото на идната година.


0