fallback

Mercedes-Benz C220 CDI с разход от 4.8 литра

Актуалната генерация на Mercedes С-Клас прекрачи границата от 1 милион произведени автомобили.

Четири пети от тях са във версия седан. Това събитие съвпадна с разширяване на предлаганите двигатели, като C-Class вече ще може да се поръча и в нова версия на турбодизеловия двигател C 220 CDI. Сегашното поколение на C-Class е на пазара вече четвърта година. Седанът W204 се появи през март 2007, комбито S204 през ноември същата година. От тогава до днес са произведени 840 000 автомобила от С-Клас с каросерия седан и 160 000 броя от версия комби. Като цяло обемите на производство на серия 204 повтарят това, което се случи и с предходната серия W203/S203, която за седем години серийно производство пусна на пазара 1.9 милиона автомобили. За цялото време от появата на този клас (от Mercedes-Benz 190, серия W201) през 1982 година, са произведени над 8 милиона автомобили от него. Най-голям пазар за С-Клас са САЩ, където е реализирана над 25% от продукцията на седаните. При версия комби, най-големия пазар е Германия. За първите 6 месеца на тази година са произведени 120 300 броя от С-Клас, което е ръст с 6% в сравнение с първото полугодие на миналата година. От тях 29 600 са продадени в САЩ (ръст на продажбите с 15% в сравнение с миналата година), 14 300 в Германия (+6%) и 12 100 са продадени в Китай. Четвъртият най-голям пазар за този модел е Япония, където ръстът през тази година е цели 47%. През първите 6 месеца на 2010, продажбите на C-Class в Европа са се увеличили с 19%. Двигателите, които сега се монтират на С-Клас са 4 дизелови и седем бензинови агрегата. Базисни са бензиновият C 180 CGI (115 kW), и дизеловият C 180 CDI (88 kW). На върха е C 63 AMG, който има мощност с пакета Performance Plus 358 kW. При бензиновите турбодвигатели C 180 CGI (115 kW) и C 200 CGI (135 kW) с механична трансмисия се монтира и системата за автоматично изключване на двигателя ECO start-stop. Благодарение на нея средният разход на гориво може да бъде понижен с 10%. Сега от Mercedes съобщиха, че започват да монтират тази система и с най-продавания двигател на C-Class, турбодизеловият C 220 CDI. При него след монтирането на системата ECO start-stop средният разход на гориво (според производителя), ще падне до 4.8 литра на 100 км. Вредните емисии CO2 ще спаднат до 117 g/km. Това ще позволи този модел да получи данъчни облекчения в редица европейски страни, в които се стимулират финансово всички автомобили с вредни емисии CO2 от под 120 г/км.
Тагове:
fallback
  • #8
    DRUGS-BUNNY ( преди 14 години )
    Газовите уредби, бартя.. бяха на мода когат повсеместно върлуваха GOLF-овете.. сега вече новата мода е БМВ тубо-дизел.. и изобщо, нещо дето може и без газова.. особено ако горивото за него може да се намери в туба на много по-тънка цена от бензиностанцията.. :))
  • #7
    NANI ( преди 14 години )
    И на солетите,които ям в момента има нарисувано зайче,ама вътре няма зайче... ;)
  • #6
    AudiA4 ( преди 14 години )
    надали ще е хит , се пак е дизел и няма как да му се сложи газова :)
  • #5
    Ауди А4 ( преди 14 години )
    Отидох на сайта на audi.bg и видях, че Ауди А4 има разход на гориво средно 4,8 и то без да има старт стоп система.
  • #4
    vayk ( преди 14 години )
    По-рано, по-рано :)))
  • #3
    NANI ( преди 14 години )
    Е па,а дано,ама надали
  • #2
    abvgd123 ( преди 14 години )
    Хаха, след 10-15 години.. Тъжно, но факт:)
  • #1
    DRUGS-BUNNY ( преди 14 години )
    Малко невероятно ми звучи това купе да покаже СРЕДЕН разход 4.8/100 Ако пък излезе истина след десетина-петнадесет години тва ше е хита в BG.. :D
fallback
Последни