
Екипът на Ford изминава около 200 км нагоре и надолу по този планински път ежедневно с различни прототипи на новото поколение на Focus с бензинови и дизелови двигатели, често и с ремарке теглено от колата.

Главният инженер във Ford, Бернд Хервелинг (Bernd Herweling), казва: „Сега оценяваме поведението на автомобила по стръмен планински път, като искаме да видим от гледната точка на потребителя, как този автомобил се справя в планински условия, по стръмен път, нагоре и надолу”.

Пътят в Австрийските Алпи е идеален за тази цел. Наклонът му е 12% почти през цялото време докато стигне до височина от 2500 м. На такава височина въздухът е разреден и двигателят работи с по-големи усилия. Този наклон се изкачва на първа, втора и трета скорост. След това автомобилът се спуска обратно надолу по наклонения път за да се тестват спирачките.

Новото поколение на Ford Focus беше показано на автомобилния салон в Женева и ще бъде на пазара в Европа през първата половина на 2011 г.


0