IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Тестовете на новия BMW M5 навлизат във финална фаза

Новият „горещ” BMW M5 е подложен на последни тестове преди неговата поява в началото на идващата година, както показват тези шпионски снимки от пистата Нюрбургринг.

Тестовете на новия BMW M5 навлизат във финална фаза
Изпитанията са главно за двигателя на М5, новият 4.4 литров би-турбо V8. Както е известно, той ще замени стария атмосферен V10. 



От него се очаква да предложи мощност от поне 550 к.с. за М5, като надхвърли значително мощността на сега актуалната версия, която е 500 к.с. Двигателят ще предложи и значително по-висок максимален въртящ момент. При X5 M и X6 M същият двигател има максимален въртящ момент от 679 Nm, като това е със 159 Nm повече от предлагания максимален въртящ момент от сегашния V10 при М5. 



Най-мощната версия на 5-series която е на пазара сега, е Alpina B5 Biturbo. Този автомобил също е с би-турбо V8,но има напълно различна всмукателна и изпускателна система от тази, която ще видим при М5. 



Наред с това M5 ще бъде с трансмисия с два съединителя вместо автоматичната скоростна кутия с осем степени на Alpina B5. „Горещата” версия на BMW ще бъде и с технологията stop-start, подобряваща разхода и намаляваща вредните емисии от CO2. 



Световната премиера на новия BMW M5 е планирана за автомобилния салон в Женева през март 2011.  
0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    bex ( преди 15 години )
    Първо това е 5-ца, не тройка..Не мога да разбера как ги сравнявате колите, тези задминали онези, дайте някакви измерими показатели!Аз ти казвам, защо БМВ за мен са номер едно, защото колите им се мачкат здраво от собствениците им и пак издържат доста повече от всички останали марки на пътя. Това съм забелязал от доста години насам.Ауди не знам кого са задминали, като колите им са постоянно в бокса...ФВ правеха добри коли, но сдадоха багажа напоследък - от около 2000 насам, Ауди, логично и те
  • #20
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Нали плюехте ауди че слагали турбо,сега какво стана?защо не продължават с атмсф.двг....ЩО КОПИРАТЕ ОТ АУДИ?
  • #19
    2 rate up comment 6 rate down comment
    СЦ ( преди 15 години )
    Ей маама му стара, БМВ си е БМВ и никога няма да бъде като Порше или Бугати-Вейрон, ако ще още толкова тройки да направят, пък дори и четворки. Даже и АУДИ ги задминаха.Гледах по Дискавъри коментара на режисьора на Железен човек 2, когато са променили сценария, защото при заснемането на сцената на сблъсък на АУДИ R 8 не са могли да го смачкат, както е по сценарий.
  • #18
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ааа БМВ може и да не са могли, но Ферари имат КЕРС :) И защо изобщо се говори за мощност - кой колко можел да извади от двигател - могат да се извадят и 2000 коня - с цената на един час живот на двигателя ? И ? Деца ....
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    evala
  • #16
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Аз ( преди 15 години )
    Za va6i svedeniq 6te otgatna,4e F10 Mpower 6te bade s 570k.c..... lek den :) За наше сведение щял да отгатне :))))Леле,какви хора назначават в Камор
  • #15
    7 rate up comment 0 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    В БМВ София кирилица нямате ли?Иначе мощността изобщо не е основното тук - турбото се слага за въртящ момент, както и за ползване на по-малки като обем двигатели с цел икономичност и карбонови емисии. Причините на БМВ да слагат атмосферни двигатели бяха традициите им и пуританския имидж на атмосферните М-ки. За съжаление обаче трябваше да се примирят с развитието на пазара.А че турбото е много по-добро за ежедневно каране - виж сравненията на Е60 М5 с конкурентите, както и с Алпина Б5/Б5С!
  • #14
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Noname ( преди 15 години )
    Юначе, най-мощния двигател в историята на Формула 1 е на BMW. 1500 к.с. от 1.5 литров двигател. Как мислиш е постигнато такова нещо?Да си чувал за двигател на АУДИ с такава мощност?
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    !!! ( преди 15 години )
    И кво викаш-AMG не ги разбират нещата ...,а като говориш за атмосферни двигатели ще ти кажа ,че има една фирма от Япония,Хонда и викат.Позаинтересувай се какви атмосферни двигатели правят и тогава говори.
  • #12
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Kiril/BMW ( преди 15 години )
    Mom4eta rabotq v BMW Sofia,zaklet BMW-vist sam ot pove4e ot 10god!!!Nqkoi e pisal,4e BMW sa edva li ne glypaci,4e ne ispolzvat Turbo .... ami te s atmosferen/4ist dvigatel vadqt po4ti edna i sa6ta mo6tnost s kompresoren,tyrbiniran ili Bi-tyrbiniran dvigatel na AMG E63 i ednoobraznoto AUDI RS6!S 4ist dvigatel BMW pak si vadqt ednakva mo6tnost s malka razlika ot drygite v tqxna plza.Koi e maistor po dvigatelite?!?Za va6i svedeniq 6te otgatna,4e F10 Mpower 6te bade s 570k.c..... lek den :)