IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

В Skoda решиха – Joyster става Up!

Шефовете на Skoda са дали зелена светлина на серийното производство на бъдещ малък автомобил, който ще има най-ниската цена в моделния ред на чешката фирма.

В Skoda решиха – Joyster става Up!
Според изданието Auto Express, колата ще носи името Joyster и ще има в основата си концепцията със същото име, показана от Skoda още преди 4 години. 



Според източници от фирмата, бъдещият Joyster ще се появи в дилърските центрове на фирмата в началото на 2012 г. 

Skoda Joyster обаче, ще вземе техническата си част от Volkswagen Up!. Ще има двигател разположен отпред и предно предаване. 

Както е известно, във Volkswagen се отказаха от разполагането на двигателя отзад и от задното предаване (с които беше представена концепцията Up!), поради по-голямата техническа сложност и съответно цена. 

По-традиционната конструкция позволява да се постигне по-ниска цена на този модел, както и да се увеличи обема на багажника. 

Според предварителните информации, Skoda Joyster ще се предлага с два трицилиндрови двигатели – бензинов с обем 1.0 литър и мощност 75 к.с. и дизелов с обем 1.2 литра и същата мощност. Joyster ще има версия с пет и с три врати и собствено тегло от около 830 кг. 

Производството на Skoda Joyster (също както и на всички други версии на базата на Up!) ще бъде в завода на групата в Братислава, Словакия. Автомобилът ще бъде конкурент на произвежданите в Чехия Toyota Aygo, Citroen C1 и Peugeot 107, а цената му ще бъде около 9 000 евро.  
0 от 500
  • #10
    7 rate up comment 0 rate down comment
    VW Polo ( преди 15 години )
    Вярно е, че ако запазят дизайна от снимката колата ще е нещо свежо и различно сред морето от еднакви автомобили клонинги, на които само емблемите са различни, с които ни заливат производителите в последните години. Най-после нещо различно!
  • #9
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това ще е единствената хубава кола излязла след 2005 година ако прилича поне малко на това на снимката. И единствената с различен дизаин, ще е сама сред море от клонинги и ще изпъква. Например новата Фиеста си е чисто Пежо.
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ж ( преди 15 години )
    Е как може да е про ФВ, като победител в този тест е Мерцедес SLS? Въпреки ,че според мен първо трябваше да е Ламборджинито, което даде най-добри времена за обиколка. Но Крилатия Мерцедес е първи, Втори са Ламборджини, трети ПоршеGTS.. Е как като е про ФВ печели Мерцедес? Да не е про Мерцедес? Да ама при теста на е-клас,5-та серия и а6, на първо място бе класирана новата петица, еее тоя брой сигурно е бил про БМВ! Няма тива филми пич. Побеждава, който е най-добър.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    izglejda dobre
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    ggg ( преди 15 години )
    Аутобилд са ти промили мозъка и теб явно.Препоръчвам ти да си спестиш 2-та лева следващия път, от първата до последната страница всичко е толкова про WV нагласено, че няма накде повече..
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ж ( преди 15 години )
    Оообърка се, много коли са по-евтини от Голфа, в теста на Аутобилд Голфа имаше по-добро ускорение, по-добро време на обиколката, и наистина бе по-бавната версия с механична трансмисия, НООООООО! Според пилотите, които правеха теста БМВ-то! Тройката е най-невероятния и доставящ удоволствие от шофирането автомобил! Голфа изобщо не го споменават когато пилотитеописват въодушевени впечатленията си! Тройката, Фокус-RS, въпреки, че и той остана зад R20, естествено Ламбо и SLS-са,който е и победителя.
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    юху! ( преди 15 години )
    Моля не започвайте отново спора предно - задно задвижване...и да, Шкода и Заз са били мноооого по-евтини и съответно лесно достъпни от сегашните мини колици за по 10 000 евро. А, да, и поддръжката е била за жълти стотинки...А иначе за аутобилд всички знаем - те постоянно и всячески препоръчват VW и неговите дъщерни марки - Ауди, Сеат, Шкода и т.нА за голфа знаем - няма по-добра, по-бърза и по-евтина кола. А, да, и по-гъзарска.
  • #3
    8 rate up comment 2 rate down comment
    ж ( преди 15 години )
    Вместо да показваш коко не разбираш от коли, вземи изпроси от някъде 2лв. и си купи Аутобилд. Там прочети как "истинския" автомобил БМВ 3-ка купе 335i с 306к.с. става за смях от двулитровия Голф R20, да добавя че в тоя тест е по-слабия R20 с ръчната трансмисия а с DSG е още по-бърз. Когато спортната тройка става за смях от доста по-евтиния Голф на пистата, може да се позамислиш, кой е истинския автомобил.
  • #2
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Да, но тук става въпрос за двигател, разположен отзад, а не за кардан в купето. Навремето това го можеха много автомобили - ЗаЗ, Шкода, Порше... Радвам се, че съм бил горд собственик на ЗаЗ, който е изпитал тръпката на задноразположения двигател :P
  • #1
    3 rate up comment 14 rate down comment
    ( преди 15 години )
    ФВ пак откриха топлата вода. Нека оставят задното предаване на тези, които правт истински автомобили - Мерцедес и БМВ.