
Пред изданието Auto Express той казва, че преди да се появят нови модели, предстои премиера за версия комби и за удължена версия на XF. Според Jaguar, 60% от продажбите на модела XF са направени от хора „избягали” от други марки. Затова според Фьорстер, дизайнът на комбито на XF е направен главно по европейски вкус.

След това, през 2012 ще се появи новият двуместен спортен автомобил, който ще носи обозначението ХЕ. Ще се предлага като купе и като роудстер и ще се прави на нова платформа със среден размер, изработена от алуминий.
Според изданието Auto Express, същата платформа ще се използва и при новото поколение на XK. Има вероятност обаче, новата платформа да бъде модулна и да може да поема модели с различна големина. Ако това е така, тя ще бъде в основата и на бъдещите модели X-Type и XF, които сега имат стоманени платформи.

Въпреки спрялото производство на стария X-Type, става все по-вероятно да се появи негов заместник. От фирмата вече показаха, че моделите XF и XJ могат да се конкурират с моделите на BMW и Mercedes. Това е подпомогнало решението на Jaguar да създаде по-малък модел, който да се конкурира с 3-Series на BMW.

В основата на бъдещия модел ще бъде концепцията RD6, показана във Франкфурт.


0