
Повишената мощност и максимален въртящ момент са постигнати, като на автомобила са монтирани различни спортни части, включително нова турбина, нов въздушен филтър, нов разпределителен вал, нови бутала и мотовилки, изцяло нова изпускателна система и разбира се нов софтуеър за електронното управление на двигателя (ECU).

Подобреният двигател се комбинира с полуавтоматичната скоростна кутия с шест предавки, позната от C4 WRC, която превключва скоростите два пъти по-бързо от механичната версия с 6 степени.

Колата е с нова стоманена предпазна рама (защитаваща екипажа при евентуално преобръщане) и с нова противопожарна система. Състезателният автомобил е с изцяло ново окачване, „което се възползва напълно от регулациите за автомобили от Group R”. Дебютът си на състезателен автомобил DS3 R3 ще направи още преди края на тази година.

От фирмата дадоха да се разбере, че новият състезателен DS3 WRC, който ще влезе в Световния рали шампионат от 2011, ще бъде създаден на базата на DS3 R3.


0