IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi A6

8.9
Закупена: 2009 г., Пробег: 30000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
10
Оборудване
8
Пространство
10
Цена/Качество
9
Качество на материалите
9
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
9

Какво не ти харесва

  • Твърдо окачване
  • Липса на ЕСП
  • Отпред просвета е малък
Audi A6 От: Predicted 24.06.2011 13897 прочитания 31 коментара
Начин на ползване:
Еждневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Качеството, Солидността, Съотношение Мощност/Разход, Сигурност, Надежност
Начин на каране:
Спокойно, с редки изстрелвания
Допълнителни бележки
Карам автомобила от 2 години и навъртях 30 000 км. Взех го на 190 000 км. и 10 години. Доволен съм от него, за сега не са се налагали никакви извънпланови ремонти с изключение на рециклиране на хидравличната помпа на 200 000 км. Двигателя е превъзходен 1.8 с Турбина, като при спокойно каране извънградско разхода достига до 6.5/100, в същото врме при "настъпване" колата става много динамична. Именно това най-много ме кефи в този автомобил - неговия двойнствен характер можеш да го караш икономично, а може и мн. динамично 210 НМ при 1750 об (като при дизел). Също така простора в салона, качеството на материалите, обема на багажника са образцови и въхови в този калас за тези години. Като цяло автомобила ми харесва много с изключение на 2 неща: - окаването е твърдо - няма ЕСП (започва да се оборудва серийно с рестайлинга от '01 година) Ако има въпроси питайте, ще помагам с каквото мога.
Снимки
Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6
0 от 500
  • #21
    1 rate up comment 7 rate down comment
    nov ( преди 12 години )
    Parvo razxoda vaob6e ne e takav imal sam sa6ata kola ba6a mi ima6e i pasat sas sa6iat dvigatel razxoda e ogromen spriamo dizelovite motori seriozno otstapva i sas sigurnost dvigatelia na tazi kola ne e predimstvo nito osobenno varvene no za smetka na tova ogromen neupravdan razxod Zatova dizela e dosta po skap ai 4estno kazano stra6no skapi konsumativi az se radvam 4e se otarvax ot tazi kola
  • #20
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Xtrax ( преди 12 години )
    Не се чудете, че разохда на човека е малък. Когато се чипоса кола с турбина, КПД-то на двигателя нараства с доста. При 1.8т това е с почти 50к.с. Другото хубаво е-разхода се понижава, ако обаче караш нормнално. Дадеш ли и газ - върви повече от преди, но и ще хапне повече от преди. Имам приятели с такъв мотор, а аз имам А3 от 99-та 1.9TDI и без да ви лъжа - по магистралата ми дава разход 4л., а по книжка без чипа е 5 и нещо. Настъпя ли я обаче си хапва доста убедително, макар че все пак е дизел:)
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    аз ( преди 12 години )
    Аз имам Пасат 1.8т и ми харчи същото 11-12 градско 9 извън града, ако се кара бързо (в интервала (140-200)) и 7-8, ако се кара до 120. Тя колата е на 40 хил и върви много добре. Кажи за чипа променя ли разхода и дали има смисъл да се слага изобщо и дали се прецаква нещо от него?
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Георги Стоянов ( преди 12 години )
    Около 12, въпреки че градско не съм я засичал точно, но е в този порядък 11-12.5
  • #17
    5 rate up comment 0 rate down comment
    555 ( преди 12 години )
    кажи за градския разход,щото много хора карат 80% градско.
  • #16
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Георги Стоянов ( преди 12 години )
    Относно окачването, това че е чупливо е някакъв мит, карам трето Ауди с такова и до сега не съм имал проблеми (преди това имах две А4-ки). Ако все пак се наложи има комплект носачи (8бр) за около 300-400 лв, като веднъж сменено после няма да имаш проблеми 50-60 хил.км.Сегашната както казах и врътнах 30 х.км и наскоро при обслужването помолих да погледнат окачването - вс. е ок. И до момента не съм правил нищо по-него. На колко км преди мен е правено нямам представа.
  • #15
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Георги Стоянов ( преди 12 години )
    Чипосан е вече ;-) и още от 2000 оборота дърпа яко. Разхода е супер сега уикенда ми даде 7.5 при постоянно включен климатроник.Колегата дето пита за разходите - първоначално обслужване което включва всички ремъци, ролки, филтри, масло, термостат и др. дребни неща - около 700-800 лв, с труда, това преди 2 години.Двигателя е индентичен с мн.други модели на концерна - А3/А4/А6, Голф, Пасат и т.н. Т.е. ако се наложи има мн.резервни части на прилични цени.
  • #14
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Night Fury ( преди 12 години )
    Аз бих препоръчал ако ти се дават пари да отидеш да ти я чипосат. Тогава става направо друга кола. Имах паста със същия двигател и преди да го чипоснам ми идваше муден (сравнено с дизелите, които карах преди него). Но след чипа стана супер - започна да върви като дизел.За разхода и аз съм учуден. На мен пасата ми гореше 7-9/100 в зависимост от карането. Даже тези 7/100 с доста зор ги постигах, но и двигателят ми не беше идеален, може би за това така.
  • #13
    11 rate up comment 3 rate down comment
    иван ( преди 12 години )
    моля те кажи колко струва обслужването на тази кола ремъци ролки,данък,знам че носачите са проблемни при ауди,предницата ме интересува знаем там е тежеста за мотора всички знаем,че е превъсходен
  • #12
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не сравнявайте возията на коли с предно и задно предаване....Задното при всички положения е по-комфортно!