IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 406

8
Закупена: 2010 г., Пробег: 11000 км.
Приложимост в ежедневието
6
Надеждност
7
Оборудване
9
Пространство
8
Цена/Качество
7
Качество на материалите
7
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • макар, че за класа на автомобила поддръжката се води "нормална" от финансова гледна точка, все пак съм на мнение, че частите и консумативите са скъпи
  • слаба видимост през задното стъкла
  • по-твърдо окачване отколкото очаквах
  • наличие на FAP филтър
  • ниска
Peugeot 406 От: Krasimir81 16.03.2011 9053 прочитания 18 коментара
Начин на ползване:
извънградско и смесено
На кое качество на автомобила най-много държиш:
икономичност, дизайн, сигурност
Начин на каране:
предимно икономично, по-рядко динамично
Допълнителни бележки
Да започна с лошото наличието на FAP филтър. По принцип това е нещо много хубаво от екологична гледна точка, но не и ако зареждаш нафта в България. Тук най-доброто, което може да направиш е да премахнеш филтъра в момента в който купиш колата, като "удоволствието" ще ти струва 350 лева. Консумативите са си цифра - близо 600 лева за всичките ролки, ремъци, филтри и масло. Предстоят и още няколко скъпо струващи ремонта като рециклаж на рейка (350 лева), демпферна шайба, която трябва да се сменя скоро (350 лева) и още някои части по ходовата част ама тези разходи ми бяха известни още при покупката на автомобила преди 11000 километра, все не стигам да ги оправя :) Вратите поскърцват (между другото всички 406 купе-та, които гледах бяха със скърцащи врати) Доста слаба видимост през задния прозорец (самия той е сравнително малък) Очаквах окачването да е по-меко (това, може да не се пише в графата "минуси", просто колата не покри очакванията ми по този параграф :)) В зависимост от позицията, която заема шофьора, когато сяда зад волана, може да се окаже, че колоната, която е от лявата му страна ще пречи на видимостта в завоите. Колоната пречи на видимостта ако сте свикнали да издърпвате седалката възможно най-назад и като цяло сте свикнали да карате колата от по "излегнало" положение, ако сте от типа хора, които карат автомобила с дръпната напред седалка и с вдигната облегалка - колоната не нарушава видимостта. Калниците са доста ниски (самата кола не чак толкова) и трябва много да се внимава при паркиране около бордюри Колата не е особено удачен избор за градско ползване и всекидневен "разнос" на хора :) Трудно се намира читав сервиз в който майсторите да разбират едновременно от електрониката и от ходовата част. СФА да не се ползва в никакъв случай :) да продължа с доброто прилично количество системи за сигурност, като се почне от задължителните ABS и въздушни възглавници (4 бр) и се стигне до ESP и TC трудно (всъщност по-точната дума е "невъзможно") е да се намери по-красив автомобил в диапазона до 25-30к лева от peugeot 406 coupe, един от най-красивите модели правени някога от pininfarina и със сигурност най-красивото пежо, кола която се откроява от всички останали на пътя. интериор - в зависимост от изпълнението той варира от средностатистически-непретенциозен, до много елегантен. При мен интериора е решен в светло бежова кожа и определено оставам очарован от визията, която тя придава. Като цяло елементите вложени в интериора са със задоволително, за класа на колата, качество. Озвучителната система е на JBL и е на добро ниво. Фигурират и някои приятни глезотии, като се почне от подлакътник (най-яката екстра след еркандишина според мен :)) и се стигне до сензорите са дъжд и фарове - малки неща, които ти улесняват живота докато шофираш Двигателя е невероятен 2.2 HDi - еластичен и много икономичен. Карам колата предимно извънградско и смесено и разхода, който постигам е съответно 5.1 и 6.6 литра на 100 километра, като стила ми на каране е предимно икономичен, този разход може и да не е най-ниския за дизелов автомобил, който съм виждал, но напълно покрива критерия ми за икономичност специално при този модел кола. Двигателя е доста тих. Шума в купето при по-висока скорост е на поносимо ниво. Много директно управление - колата отива точно там където я искаш за отрицателно време, кефа да караш по път с много завои е неописуем. Като се изключат горепосочените проблеми с рейка, шайба и т.н., с които фактически купих колата и са още от предния и собственик, не ми се е налагало да пипам нищо по нея. Колата е доста просторна за купе. Отпред има достатъчно място дори и за по-високи хора като мен. Задните седалки са доста удобни (направо да си го кажа - по-удобни са от предните :)), но хора над 1.75см си събират малко трудно краката в малкото пространство. Багажника е огромен. Горе-долу е това. 406 coupe определено не е кола, която може да видиш навсякъде... всъщност ти трябва доста обикаляне докато засечеш точно това животно, което е причината модела да има своя чар. Единственото, което може да развали кефа от това да притежаваш такъв автомобил е не особено евтината поддръжка (поне при дизеловия вариант на модела), но според мен с малко повече късмет и по-внимателен оглед при покупка трябва да успеете да намалите посещението в бокса до минимум :)
Снимки
Peugeot 406 Peugeot 406
0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    hotgossip.log.bg - това, което другите премълчават.
  • #6
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Нов и то не нисък клас...или, ако не нов то най-малкото гаранционен ...
  • #5
    25 rate up comment 8 rate down comment
    IT ( преди 13 години )
    Един от смисленните тестдрайвове в форома :)Обаче и на мен ми стана мноого чудно за тези: 25-30бона...!? не съм се интересувал от цените специално на този модел ноо това е прекалееено много за тази кола на тези години !!!Ако наистина струва толкова мисля че покупката и е абсолютно неоправдана и безмисленна :)) за тези пари човек може да си купи нов автомобил по дяволите....хаха:)))
  • #4
    23 rate up comment 3 rate down comment
    /// ( преди 13 години )
    предполагам, че е имал предвид, че няма автомобил на цена до 30 бона, който да е толкова красив а не, че го е купил за толкова :) Все пак за 30 бона се взима нещо поне 3-4 години по-ново от същия клас :)Иначе купето е хубаво поне на визия, ако човек го види на живо пред себе си ще му хареса дори и още повече, возил съм се веднъж в такова и окачването си беше прилично меко, но все пак се сещам за един автомобил, който ми харесва повече от 406 coupe и струва под 30к :)
  • #3
    30 rate up comment 5 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Още нещо ... тези 25-30 хиляди лева са много за автомобил 2000-2003..
  • #2
    18 rate up comment 15 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Същия разход постигам с 4-врат доста по-тежък автомобил с пуснат климатик ..и за капак на всичко със "стар" дизелов мотор...Не можа да кажеш, защо колата не е удобна за градско ..Поддръжката на бензиновия и дизеловия е досущ една и съща, освен, ако не ти се налага да правиш ремонт на двигателя...Като цяло теста ти е сравнително обективен.. Ремонтите които ти предстоят ти препоръчвам да ги извършиш в най-близко време! :)Поздрави! :)
  • #1
    12 rate up comment 30 rate down comment
    Георги ( преди 13 години )
    Всичко започна толкова добре... а накрая взе да ни обясняваш колко била красива... красива, но за теб... за останалите може и да не е... няма нужда да ни убеждаваш, че е невероятна...И тази легендарна колона за която говориш е нарича греда...А екстрите за фаровете и сензорите за дъжд които изброи .. няма нужда.. и при доста други марки и автомобили дори по-стари го има..подлакътника също ...Има какво да се желае от към разход.. купето е леко а дизела ти е нова генерация (по-ново поколение) ....