Вход   Регистрация

Rover

7.1

Rover 200-serie

Закупена: 2011г., Пробег: 6500 км.
Приложимост в ежедневието
5
Надеждност
8
Оборудване
3
Пространство
4
Цена/Качество
10
Качество на материалите
9
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
10
От: blowfish
14.02.2018
2190 прочитания
3 коментарa
Какво не ти харесва
Лоша сглобка на интериора
Лошо ниво на безопасност спрямо съвременните автомобили
Предно предаване
Склонност към ръжда

На кое качество на автомобила най-много държиш:

Да кара собственика си да се чувства специално

Начин на ползване:

Само през уикенди за удоволствие

Начин на каране:

Спортно, но безопасно и разумно

Допълнителни бележки

Стопанисвам автомобила от 7 години за които съм изминал само 6500 километра. Решението ми още при покупката беше да го въведа в изрядно техническо и визуално състояние, след което да го съхранявам дългосрочно в гараж като бъдеща класика. Моделът е с ниво на оборудване SE, предлаган само в последната година (1995) преди пускане на следващата модификация с друг набор от двигатели и със заобленото табло от серия 200 Мк3. Цветовата комбинация е сравнително рядка – Tahiti Blue с кожен салон в Sandstone Beige. За мен има сантиментална стойност, тъй като първият ми автомобил също беше Rover 216 Coupe, но в цвят British Racing Green, без задно крило и със салон от плат и велур в цвят Ash Grey. Колата няма някакви впечатляващи динамични характеристики, но е лека, стои стабилно на пътя, с много директно управление и високооборотен двигател с доста приятен глас във високите обороти. В механично отношение е конвенционална и много солидна защото е базирана на Хонда Кончерто, но доработките на английските дизайнери като броните, дифузьора, задното крило, безрамковите прозорци и стъкления таван ѝ придават значителен характер и колата се откроява на пътя с лек екзотичен привкус. Все неща, които липсват в днешните достъпни, масови и безлични автомобили – тази кола навремето е струвала колкото един семеен хечбек. Интериорът е от качествени материали приятни на допир, но сглобката му е доста "английска", което допринася за характерни шумове при затваряне на вратите и при преминаване през неравности. Изкарвам колата само през уикенди в сухо време и това ми доставя удоволствие и гордост, въпреки подигравките към марката и обективните ѝ несъвършенства.

Снимки

Прегледайте техническата характеристика

Реклама  


Коментари ( 3 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Жеко, ти ли си този доайен който определя кое е бъдеща класика и кое не? Разсмя ме искрено.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 7  Отрицателни: 0

от: Жеко ( преди 8 месеца )

Покажи Коментара
Пожелавам ти, някой ден, да си вземеш истинска бъдеща класика и думите ти да украсят нещо, което си заслужава.
Отговори
 
 -10
 

Положителни: 1  Отрицателни: 11

от: 112 ( преди 9 месеца )

Ти си истински автомобилен ентусиаст. :)
Грижата за колата и подробностите за малките детайли го издават. Много безаварийни и кеф зад волана...
Отговори
 
+42
 

Положителни: 42  Отрицателни: 0


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising