От Audi съобщиха, че имат много поръчки за състезателния автомобил през тази година. От фирмата трябва да доставят допълнителни 30 автомобила, след като през миналата година продадоха около 25 състезателни коли от този модел.
Този успех явно е окуражил хората в Audi да разработят серийна версия на колата. От Инголщад съобщиха, че дори вече е произведен прототип за движение по обществените пътища и босът на VW Group Фердинанд Пих е харесал колата, а също и идеята да се произвежда серийно.
Ако серийната версия GT3 получи „зелена светлина”, това ще съвпадне с плановете на Audi да пуска нов вариант на R8 през година или две. Нещо, което Porsche прави с 911 (GT3, GT2), а Lamborghini с Gallardo (Balboni, Superleggera).
В Audi очакват R8, който се появи през 2006, да има жизнен цикъл от 7-8 години. Натрупаният опит от състезателната кола сега трябва да бъде пренесен в един сериен модел. В Audi вече са наясно със зоните в алуминиевата рама, които трябва да бъдат усилени за серийния модел. Очаква се в платформата да се появят и части от карбон. Новото поколение на R8 трябва да се появи през 2013 и най-вероятно ще използва подобна платформа с части от карбон и фибростъкло.
От Audi трябва да решат и дали ще оборудват новия R8 с трансмисия имаща два съединителя. Новият RS5, който използва по-силната версия на V8 от R8, е първият RS модел, който използва трансмисия с два съединителя. Засега двигателят за R8 ще остане от Lamborghini Gallardo, а от Lamborghini са все още против използването на този тип трансмисия. Заместникът на Murciélago няма да използва скоростна кутия DSG.