IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Audi планират „гореща” версия на R8

Audi планира да пусне версия на своя супер автомобил R8 GT3 за движение по обществените пътища.

В Audi планират „гореща” версия на R8
Така от Инголщад смятат да конкурират Porsche 911 GT3. Състезателният автомобил Audi R8 GT3 е със задно предаване и двигател V10. През миналата година спечели Европейския Шампионат в серия GT на FIA. 



От Audi съобщиха, че имат много поръчки за състезателния автомобил през тази година. От фирмата трябва да доставят допълнителни 30 автомобила, след като през миналата година продадоха около 25 състезателни коли от този модел. 

Този успех явно е окуражил хората в Audi да разработят серийна версия на колата. От Инголщад съобщиха, че дори вече е произведен прототип за движение по обществените пътища и босът на VW Group Фердинанд Пих е харесал колата, а също и идеята да се произвежда серийно. 



Ако серийната версия GT3 получи „зелена светлина”, това ще съвпадне с плановете на Audi да пуска нов вариант на R8 през година или две. Нещо, което Porsche прави с 911 (GT3, GT2), а Lamborghini с Gallardo (Balboni, Superleggera). 

В Audi очакват R8, който се появи през 2006, да има жизнен цикъл от 7-8 години. Натрупаният опит от състезателната кола сега трябва да бъде пренесен в един сериен модел. В Audi вече са наясно със зоните в алуминиевата рама, които трябва да бъдат усилени за серийния модел. Очаква се в платформата да се появят и части от карбон. Новото поколение на R8 трябва да се появи през 2013 и най-вероятно ще използва подобна платформа с части от карбон и фибростъкло. 



От Audi трябва да решат и дали ще оборудват новия R8 с трансмисия имаща два съединителя. Новият RS5, който използва по-силната версия на V8 от R8, е първият RS модел, който използва трансмисия с два съединителя. Засега двигателят за R8 ще остане от Lamborghini Gallardo, а от Lamborghini са все още против използването на този тип трансмисия. Заместникът на Murciélago няма да използва скоростна кутия DSG. 
0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    A U D I R8 ( преди 14 години )
    Ами регистрирай се , или така е по удобно като ''блякрамуискито'' от сто ника.
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Стига сте писали коментари, без да сте се информирали добре. В един от коментарите прочетох, че Фолксваген купил Порше.. ала бала.. Толкова време го дъвчат по медиите и пак не разбрахте - окончателно се споразумяха Фолксваген АГ да купи 42% от Порше АГ(в момента те притежават към 40% от VW) и двете компании ще се слеят до 2011 година като най-вероятно новото име на фирмата ще е *** union.
  • #12
    3 rate up comment 6 rate down comment
    vilza ( преди 14 години )
    *** AUDI )
  • #11
    5 rate up comment 4 rate down comment
    M Power ( преди 14 години )
    OK Видях го. Не знаех че тук има профили. Все пак имаш опит с quattro което значи че не си като повечето тук лапета които пълнят форума с глупави коментари. Мерси за инфото.ПоздравиП.С.:Чесно казано и аз бих покарал Q7 тъкмо в момента гледах обяви.
  • #10
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Бен ( преди 14 години )
    Виж ми профила. Новината тук е за Ауди. Не виждам защо да не пиша за quattro. Пък и онзи с празния ник ме провокира.
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    M Power ( преди 14 години )
    Човек на всички места кадето видя нещо написано за автомобили със задно веднага виждам че ти си там и пишеш. Не мога да разбера както толкова те е зарибило по това quattro. Май някаде беше писал че имаш Ауди? Чудя се само дали имаш кола с двойно задвижване или си карал такава или пък само си се возил или пък още по-зле пишеш тука купчини коментари наизуст само защото си чувал че е хубаво.
  • #8
    5 rate up comment 4 rate down comment
    ? ( преди 14 години )
    ами то че е забранено пълното предаване е ясно но защо са избрали задно а не предно нали тука е пълно със слабоумни фенове на предно предаване според които по добро от предното е само 4х4 а изведнъж състезателите и инжинерите избират задно ... теглете си куршума не ми пука !!!
  • #7
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Отвори Гугъл и чети на Български, ако не можеш на Английски в сайта на Ламбо. Фирмата Фалира, продават я. Купуват я Американцпак фалира, взема я Ауди и Ламбо е на Върха на славата си в момента с над 1000% увеличение на продажбите за последните 10г. Същото е и с Бугати а Порше също бяха пред банкрут от лакомия да налапат Фолксваген. Взеха 9 милиарда евро кредит ,за да купят вагените ,но това ги доведе до банкрут та Фолксваген ги купи като им брои 13милиарда евро. Зле беше и Шкодата и нея вдигнаха
  • #6
    5 rate up comment 5 rate down comment
      ( преди 14 години )
    Prednoto e N1@ Karam ASTRA!
  • #5
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Бен ( преди 14 години )
    И това че сравняваш Ламбо , Порше и Ауди с шкода и сеат показва колко ти е акъла. Утре и Бентли и Бугати ще кажеш че са "ширпотреба"